אלרגיה בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה בפנים
    אביבית
    30/09/2009

    שלום,
    לפני 6 ימים התחלתי לשים ג'יל נגד אקנה וולגריס בשם זינדקלין בבוקר וג'יל בשם אדפרין בערב. עפ"י הרופא, נדרשתי לשים את הג'יל במשך כחודש. בנוסף, התחלתי להשתמש בסבון פנים של ד"ר עור בשם אלפא קלין סקין לעור בעייתי. כעבור 4 ימים הפנים שלי נהיו ממש אדומות ומגרדות וגם במצח נהיו לי כמו הרים קטנים אדומים. הלכתי לרופאה והיא אמרה שנכוותי מהג'יל כי הוא ממש חזק וכנראה זה אלרגיה. היא נתנה לי משחה בשם אפלומיצין לשים במשך 4 ימים פעמיים ביום. רציתי לדעת תוך כמה זמן המצב אמור לחזור לקדמותו ואיך זה ישפיע על האקנה הקיים. רציתי לציין כי המראה כרגע הוא לא אסטתי, וכי אני לא יודעת אם זו אלרגיה או יובש חריף.

    תודה,
    אביבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביבית

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    אמנם האודם מהג'ל ויש חהפחית את ריכוז החומר הפעיל ולהתחיל מחדש בזהירות.כל החומרים הללו הם חומרים מקלפים ויש להזהר ממריחה מוגזמת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו