יש לי הכל!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי הכל!!!!
    אודליה מיי
    10/10/2009

    אני קוראת וקרואת מה יש לכל אחד ומקנא... החיים שלי בלתי נסבלים האלרגיות שהתפתחו לי בשנתיים האחרונים בלתי נסבלים, אני על תרופות ומשאפים באופן קבוע!!! והכדורים לאלרגיה כבר לא עוזרים.
    הלוואי והיה לי פתרון חוץ מסטרואידים על בסיס קבוע.
    אז ככה: אני אלרגית לאלכוהול , חלב, בשר, בננה, אבק, כלבים חתולים, דשא ואף כאשר אני מזיע או נמצאת קצת בחום כל הגוף שלי מקושט בנקודות אדומות.
    האלרגיה שלי קשה מאוד אני כל הזמן בוכה.. יש לי דלקת אלרגית בעיניים קבועה, אף סתום ומנוזל אוזנים מגרדות ויוצא מהן נוזל.. הכי מטריף את דעתי זה הגרד הצורב כמו סירפד בתוך הגרון שפשוט גורם לי לי להשתגע הגירוד והצריבה הן בלתי נסבלים . אף שלי הוא כמו ברזיה אפילו הנזלת שלי שקופה ומטפטפת כמו מים. אני מתעוררת המון פעמים נפוחה מאוד..
    ככה זה שנתיים ברציפות כל יום כל שעה.
    הרופא אמר לי שכדי להכנס להריון אני צריכה להפסיק עם הטלפסט כי אסור בהריון...
    והרופא אלרגיה אמר כי לוקח זמן להשיג חיסונים נגד אלרגיה לכלבים ואבק.
    מה הפתתרון? מה עוד אפשר לעשות חוץ מסטרואידים שגם בהריון זה לא טוב??
    רק בגלל זה אני מעקבת את ההריון שאני כ"כ רוצה!
    אגב היום רק הבנתי כל פעם שאני עושה כביסה ושמה את אבקת כביסה במכונה אני מקבלת התקפה מטורפת של הגרד בגרון עם התעטשויות וסירפד חזק וצורב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי הכל!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיי

    ד``ר בן רנר
    10/10/2009

    אמנם מסובך אבל ניתן גם להחליף את הטלפסט באריוס המותר בהיריון וגם לחסן .בנוסף קיימת תרופה חדשה בשם זולר הניתנת לאסטמטים אלרגים המשתמשים בסטרואידים באופן קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי הכל!!! וגם יש לך סיכוי טוב

    אירנה רוזן
    15/10/2009

    אודלייה יקרה,
    אנא עזרי לעצמך, תפני להומאופת קלאסי ותראי שאפשר לחיות אחרת.
    עניתי לך מקודם במפורט (אך תשובתי נמחקה כנראה ע"י מנהלי הפורום
    וזה אינו אלא הפרה של זכויות של ציבור הפונים לדעת האם קיימת אלטרנטיבה ופתרון לבעיה
    כשלרפואה הקונבנציונלית אין שום פתרון סביר)
    כתבתי לך כבר כיצד הומאופתיה יכולה לעזור ולא רק זמנית להקל על סימפטומים
    אלא להשפיע על שורש הבעיה, כלומר על הנטיה של המע' החיסונית לייצר תגובה מוגזמת
    בבואה במגע עם גירויים סביבתיים שונים.
    חובתך לנסות הומאופתיה לפני שתחליטי שלא נשאר מה לעשות
    לפני תתחילי ליטול תכשירים סטרואידיים על בסיס קבוע!!!

    אשמח לעזור לך אם תרצי,
    02-6764974
    050-6764975

    אירינה רוזן,
    HomeoMed מרפאה הומאופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודליה יקרה

    טלי
    24/11/2009

    אני הוצאתי אלפי אלפי שקלים על אחד מבכירי ההומאופתים ( שהוא גם רופא) בארץ. וזה היה פשוט כמו לזרוק כסף לפח!! המצב שלי החמיר ונאלצתי להשתמש בקורטיזון לבסוף במהלך הריון רק כדי "לנרמל" בחזרה את הגוף. הגעתי פשוט לחוסר תפקוד! אם היו מציעים לך לשלם אחרי שהעזרה שקיבלת הביאה הטבה, הייתי מציעה לך לנסות אבל ממש ממש אל תבני על טיפול שכזה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו