זריקה במצב של אלרגיה לחתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקה במצב של אלרגיה לחתולים
    אביב
    20/12/2009

    שלום,
    קראתי שישנו טיפול על ידי זריקה.
    לא הצלחתי להבין מי מקבל את הזריקה; האדם האלרגי, או החתול עצמו?
    בנוסף לכך:
    1. האם אין זה מסוכן או מזיק לגוף לקבל כל כך הרבה זריקות?
    2. מה הן מכילות?
    3. מהו אחוז ההצלחה?
    4. מה מחירן הכספי?

    בתודה מראש, אביב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה במצב של אלרגיה לחתולים

    ד``ר ולרי טפליצקי
    20/12/2009

    טיפול החיסוני נגד אלרגיה לחתול מתבצע רק במרפאות אלרגיה. המטופלת (ולא החתול) מקבלת בהתחלה פעם בשבוע הזריקה שכוללת תמצית האלרגן של החתול. לאחר הזריקה נשארים במעקב 30 דקות בגלל אפשרות של תגובות אלרגיות. אחוזי הצלחה 80%.
    מחיר משתנה מקופה לקופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלתי על אלרגיה לחתולים

    אביב
    21/12/2009

    תודה על תשובתך המהירה. יש לי עוד שאלה.
    לא ציינתי בהודעתי הקודמת את הרקע:
    לפני כשבועיים וחצי הכנסתי חתול הביתה. מאז החלו תופעות של:
    התעטשויות תכופות, נזלת כמו מים, אף סתום לגמרי, דמעות, גירודים בעיניים, באף, בסנטר ובצוואר,
    שיעולים חזקים שמגיעים לפעמים למצב של קושי נשימתי, ולפעמים העומס כה רב עד כי אני מתחילה לרעוד.
    אתמול הייתי בבדיקת אלרגיה ושאלתי את הרופא על הזריקה שאתה דיברת עליה.
    דווקא האלרגיה ל(שיער של) חתולים בקושי נראתה בבדיקה, ומה שנראה כאלרגיה הכי חזקה שלי, הוא פריחת עץ הזית (!) אין בסביבתי אף עץ זית.
    הוא נתן לי זריקת Diprospan (סטרואידים), אבל התופעות הללו חזרו מיד כשחזרתי הביתה (אל החתול).
    * האם ייתכן שהאלרגולוג טעה באבחנתו ולא ראה את האלרגיה לחתולים?
    * האם ייתכן שהזריקה שקיבלתי כלל לא עזרה?
    (אציין כי היה כתוב על החומר שהוא נגד אלרגיה, ולא נגד אלרגיה ספציפית לחתולים.)
    * אמרו לי שהמצב רק יחמיר, ושעלי להיפטר מהחתול אבל אני לא רוצה. מצד שני גם לא רוצה לחיות
    על זריקות.
    * אילו עוד פתרונות קיימים?
    מה אפשר לעשות??? אני אובדת עצות וממשיכה לסבול...
    תודה, אביב.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לחתולים

    ד``ר ולרי טפליצקי
    23/12/2009

    קודם כל כדאי שתיקח טיפול תרופתי נגד אלרגיה עם כדורים אנטיהיסטמיניים כמו לורטדין ואהיסטון וספריי לאף כמו פליקסונז.
    גם התגובה "החלשה" בטסט אלרגי יכולה להיות משמעותית בפועל כשחשיפה לחתול היא מסיבית.
    קיימים ספריים לטיפול בפרוות חתול שמורידים הפרשת האלרגנים. חפש באינטרנט.
    צריך לאוורר בית היטב, להחזיק את החתול מחוץ לחדר שינה.
    אם כל זה לא יעזור תחשוב להוציא את החתול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו