פריחה לבני בן השנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה לבני בן השנתיים
    גלית כהן
    27/12/2009

    שלום רב, אתמול (יום שבת) בבוקר החלה פריחה אצל בני בן השנתיים בכל הגוף הנראית כמו התקפה של עקיצות יתושים. ברוב רובה היא התרכזה באזור השוקיים מאחור אבל הוא פורח בכל הגוף. ללא חום.
    (חשוב לציין אנחנו לא נמצאים בישראל כרגע ) תהינו מה הוא אכל אם יש משהו שונה אולם, אין שום דבר חדש שהוא אכל. נסענו איתו לחדר המיון כיוון שאין כאן רופאי ילדים כרגע מפאת חג המולד. ושם גילינו שגם בעלי מפתח את האלרגיה ביד שלדעתי זה המקום שהילד ישב עליו כשהוא הרים אותו. הרופאה טוענת שזה כלום וזה משהו שחולף ולא מדבק. אבל.... גם אני קמתי קצת פורחת בידיים. יש לנו בן נוסף בן 3 וחצי שלעת עתה ומקווים שזה ימשיך כך אין לו כלום.
    הרופאה נתנה לו זריקה ושני סוגים של סירופים ששמם הוא:
    1. phenetaps כפית שלוש פעמים ביום
    2. prelone כפית פעם אחת ביום

    שניהם לחמישה ימים.

    האם זה מספיק או לדעתך ייתכן וזה משהו אחר... כי זה כן מדבק בסופו של דבר. והיא שללה את האפשרות של אבעבועות רוח...

    תודה מראש גלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה לבני בן השנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלית

    ד``ר בן רנר
    27/12/2009

    בגיל שנתיים סביר שמדובר במחלת ילדים אם כי לא ניתן לשלול תגובה אלרגית חולפת.הטיפול שקבלת מתאים אם כי לא הייתי מזדרז לתת פרילון (קורטיזון )כטיפול מידי.והייתי מסתפק באנטיהיסטמיניקה.מכיוון שמי שבדק ואבחן היא הרופאה קבלי את הוראותיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, האם תוכל...

    גלית כהן
    27/12/2009

    האם תוכל לומר לי איזו מחלת ילדים זו יכולה להיות (אולי...) אבל איך ניתן להסביר את זה שגם אני וגם בעלי קיבלנו קצת מהפריחה.
    הילד מתנהג רגיל, שובב, אוכל כראוי וכן שותה ומשחק.
    פשוט שאני אדע לאיזה כיוון אני הולכת, אני מבינה שכיון שאתה לא רואה קשה לשפוט.
    המון תודה מראש
    גלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלית

    ד``ר בן רנר
    28/12/2009

    את זה אני לא יודע ולא נדע קרוב לודאי.למעשה זה לא משנה כי וירוסים יש למאות.חשובה התנהגות הילד וזה מה שצריך להדריך אותך תמיד.ילד חולה לעולם יתפקד אחרת מילד בריא.ואם אין שינוי בהתנהגות סימן שהמחלה קלילה. חופש נעים ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו