אלרגיה לfragrence

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לfragrence
    שרית
    02/01/2010

    אני מטפלת מזה מס' שנים בעיסוי,בעבודתי השתמשתי גם בשמנים ארומטים.לפני בערך חצי שנה התחיל אודם בידיים וגרד נוראי עד כדי מצב שלא יכולתי לעבוד.ביצעתי טסטים ברמב"ם והתברר שאני אלרגית לחומר ששמו ציטרל,כלומר אסור לי לגעת בכל מה שיש בו ריח.בבסיסי אני אסמטית , אבל במצב דיי קל.
    מה עושים? איך חיים בצורה הזו?. האם יש כפפות שניתן איתן לבצע את עבודות הבית ולמשל פעולה פשוטה כמו שטיפת כלים?בעבודתי כרגע משתמשת בשמן ללא ריח, אך האם אנשים שמגיעים לטיפול מבושמים משפיעים לי על מצב הידיים? יש טיפול לבעיה?? ממש אובדת עצות .

    מחכה לתשובות, תודה שרית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לfragrence

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה בושם

    ד``ר ולרי טפליצקי
    03/01/2010

    כפפות מהוות הגנה מצויינות לכפות הידיים בעבודות בית ועבודה מקצועית. מגע ישיר עם בושם תשפיע לרעה, מגע עם עור מבושם של המטופלים ישפיע כנרא הרבה פחות אם בכלל.
    הטיפול הוא קודם כל הימנעות ממגע עם בושם.
    במקרה של התלקחות, אודם וגרד ידיים מטפלים עם משחת סטרואידים מקומית וטבליות אנטיהיסטמיניות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו