אלרגיה וחולשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה וחולשה
    דנה
    03/02/2010

    ערב טוב.
    שמי דנה ולפני 10 ימים פיתחתי אלרגיה בפעם הראשונה איני יודעת למה בזמן העבודה .רק שיום לפני בערב סיימתי טיפול בצפורל . נתנו לי כדורים של פרדניזון 40מ"ג וטלפסט ל5 ימים מכוון שהיתה אורטיקריה ממש מפושטת בכל הגוף .סיימתי טיפול מזה 5 ימים אבל היו לי גם משך לקיחת הכדורים וגם עכשיו עדיין חולשת שרירים ,טכיקרדיה עד 140 במאמץ קטן כמו הליכה או עליה במדרגות ותחושת ריחוף .עשיתי בדיקות דם תקינות .המוגלובין ובלוטת תריס תקינים ואין פגיעה כלייתית או כבדית .ואמרו לי לעשות אקו לב .לציין שאין בעיות לבביות ואני בריאה בדרך כלל .השאלה האם מהתרופות זה יכול להיות ?ואם לא ממה זה יכול להיות ?וכמה זמן זה אמור להמשך ?אני מיואשת
    בתודה מראש ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה וחולשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה וחולשה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    07/02/2010

    שלום רב, יש לך אורטיקריה.
    זאת מחלה שיכולה להימשך מספר חודשים וגם שנים,
    כדאי בהחלט לפנות לאלרגולוג כדי להתאים טיפול, לבדוק את כל הרגישויות וכדי שתוכלי להימנע משימוש בסטרואידים במינון גבוה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו