אלרגיה למזון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה למזון
    דורין
    14/04/2010

    שלום,

    יש לי אלרגיה חריפה לאגוזים ובוטנים. האלרגיה מתבטאת בהתנפחות, פריחה בכל הגוף, גרד ובדר"כ אני נאלצת להתפנות למיון לקבלת טיפול.
    האלרגיה התפרצה לראשונה רק בגיל 20, כיום אני בת 22. עד אז אכלתי אגוזים (בוטנים לא, תמיד ידעתי שיש לי רגישות).
    מה שמוזר הוא ועליו רציתי לשאול זה שהאלרגיה מתפרצת רק בזמן פעילות גופנית כלשהי.
    עד שגיליתי בדיוק למה אני רגישה קיבלתי התקפים לפחות 4 פעמים וכולם היו בזמן פעילות גופנית (אני מדירכת אירובי).
    שמעתי פעם על אלרגיה של הגוף לספורט...
    האם יש קשר בין השניים? שאלתי לא מעט רופאים את השאלה הזו ואף אחד לא ידע להסביר תופעה זו....
    תודה רבה
    דורין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה למזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורין

    ד``ר בן רנר
    14/04/2010

    שלום.
    שאלה יפה מאד.הנושא של רגישות לאחר מזון ופעילות גופנית הוא דבר ידוע.השאלה מדוע יש כאלה שאינם יודעים נובעת מפני שאי אפשר לדעת הכל ותלוי את מי שואלים!
    בגדול אסור לאכול פיצוחים וסםרט אסור לבצע לפחות 3 שעות אחרי ארוחה! את יכולה לקחת כדור אנטיהיסטמיניקה כשעתיים לפני ספורט.אם את דוברת וקוראת אנגלית תוכלי למצא חומר כשתקישי EXERCISE INDIUCED ANAPHYLAXIS
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו