puppp

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • puppp
    מור
    25/04/2010

    לפני מספר שבועות התחיל גרד נקודתי, ייחסתי אותו למתיחת העור. כאשר הגירוד החמיר פניתי לרופא עור שנתן לי משחת יומובט(פעמיים ביום). במקביל נתן לי מרשם ללורטדין אך אמר להתחיל שימוש רק לאחר התייעצות עם רופא הנשים.
    עוד לפני שהצלחתי להגיע לרופא העור, הגרד התפשט בצורה דרסטית לכל הגוף- ידיים, ירכיים, רגליים, בטן, גב.
    פניתי לרופא כללי שהפנה אותי למיון נשים.
    במיון אמרו לי להפסיק מיידית השימוש בחומרים המכילים סטרואידים ואבחנו את התופעה כאלרגיית puppp. ונתנו לי זריקה (שלא עזרה לי) להקלה. שלחו אותי הביתה עם האיסטון ל-5 ימים.

    עד עכשיו כל הסיוט הזה ממשיך ואני ממש מטפסת על הקירות. התופעה מחמירה בעיקר בלילה.
    האם יש משהו טבעי שיכול לעזור לי.
    אני בשבוע 37+1 כרגע ואני ממש לא יודעת איך אשרוד את הסיוט המתמשך הזה עוד מספר שבועות.

    חייבת עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    puppp

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מור

    ד``ר בן רנר
    25/04/2010

    שלום מור.
    האבחנה במקום וכבר דובר רבות בפורום הזה על התופעה.דפדפי !.היות ואת בסוף ההיריון מצבך טוב יחסית לאלה באמצע ההיריון , בהנחה שלאחר הלידה הכל יעבור.כטיפול קחי כדור איראוס ביום או לורסטין הנמכר ללא מרשם ויטב לך .ניתן לקחת גם שני כדורים ביום! זמנו של האהיסטון כטיפול אנטיאלרגי חלף מזמן אך למרות זאת יש עדיין שרושמים אותו מתוך הרגל ישן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו