puppp

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • puppp
    אורלי
    17/06/2010

    שלום , שמי אורלי ואני בשבוע 35+5 להריון (הריון ראשון). מאתמול התחלתי להרגיש גרד נוראי בכל הגוף, הגרד התחיל בבטן והתפשט לידיים, רגליים, גב, שדיים וכן הלאה.... הגרד מעקצץ ולא נותן מנוחה. הייתי היום אצל רופא עור והוא נתן לי נרידרם (משחה שיש בה סטרואידים) ואמר לי למהול אותה עם קרם צטומקרוגול (קרם לעור יבש). בעלון המצורף למשחת נרידרם כתוב שאין להשתמש במשחה בשליש האחרון של ההריון מבלי להיוועץ עם רופא. דבר נוסף שכתוב באזהרות הוא שאין למרוח את המשחה על שטחי עור נרחבים, והרי הגרד נמצא בכל מקום בגוף ....
    האם להשתמש במשחה למרות הסטרואידים והאם ניתן למרוח על כל הגוף ???
    אשמח לקבל תשובה בהקדם, הסבל פשוט בלתי נסבל.
    תודה רבה
    אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    puppp

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורלי

    ד``ר בן רנר
    18/06/2010

    שלום אורלי.
    אם בקרת אצל רופא עור סימן שהתיעצת עם רופא כמו שכתוב בדף ההוראות! השאלה שיכולה להשאל האם הטפול במקום או לא?התשובה היא שלא! המשחה לא תעביר את הגרד והפריחה ובוודאי אם האבחנה היא PUPPP.נסי אנטיהיסטמיניקה אירוס כדור אחד או שנים ביום ותרגישי הקלה. משחות סטרואידיות ניתנות אך ורק לאזור ממוקם קטן ולא לשטחי גוף גדולים בגלל ספיגה בלתי מבוקרת כפי שאת כותבת.במידה ויש צורך בסטרואידים הם ניתנים בכדורים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו