אלרגיה לנוטרמיגן?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לנוטרמיגן?
    יולי
    12/01/2011

    שלום,

    בני בן ארבעה חודשים ואלרגי לחלבון החלב (אובחן ע"י אלרגולוג)
    האלרגיה מתבטאת בפריחה והחמרה של אטופיק דרמטיטיס ממנה סובל.

    לאחר שהסימפטומים נרגעו (נתתי סימילאק לפני שבועיים) ניסינו היום נוטרמיגן.
    לאחר כשלושת רבעי שעה ראיתי שוב כתמים אדומים הדומים לאלה שהופיעו עם נתינת סימילאק בחזה ובפנים וכמו כן וניכר בו אי שקט (גירוד?). אציין כי הפעם הפריחה יותר עדינה יחסית

    האם יתכן והוא אלרגי גם לנוטרומיגן?
    לא אלרגי לסויה (נבדק) , אך לאור חילוקי הדעות לגביה אני מפחדת לתת לו אותה על בסיס קבוע...
    אינני יודעת מה לעשות, אני צפויה לחזור לעבודה בקרוב ולא נראה לי שאצליח להניק מלא (אולי חלקית כן)
    סליחה על האורך ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה לנוטרמיגן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לנוטרמיגן? - תגובה

    ד``ר בן רנר
    13/01/2011

    שלום יולי .
    רגישות לנוטרמיגן לא שכיחה אך אם התינוק פתח תגובות גם לנוטרמיגן ניתן לעבור לפרגסטמיל אך הטעם הוא איום ונורא ואני בטוח שהתינוק יירק אותו מיד. לא הבנתי מה קרה עם הסויה .הוא טעים ואין שום חילוקי דעות בקשר אליו .אם אין רגישות לסויה אין מקום לנוטרמיגן .
    נסי סויה ללא פחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה לגבי סויה

    יולי
    13/01/2011

    לא אלרגי לסויה, דווקא אכל בסדר יחסית
    הבעיה היא שלרב אני נתקלת בדעות שליליות מאוד על סויה גם בקרב אנשי מקצוע (בגלל איכות החלבון, נוכחות פיטאטים, אלומיניום ופיטואסטרוגנים)
    בטיפת חלב המליצו לי חד משמעית לא לגעת בסויה
    בטענה כי עלולה לגרום לאלרגיות קשות במשך (?) ועוד שפע של בעיות

    האם הטענות האלו אכן מבוססות על מחקרים כלשהם או שהאינפורמציה עוברת מאוזן לאוזן וזה עניין של אופנה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה לגבי סויה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    15/01/2011

    שלום
    לכל דבר יש שני צדדים.ולפי האינטרסים השמועות עוברות.לרב בלי בסיס תוך מטרה מסוימת.לתת סויה כמזון שגרתי לתינוקות אין מקום ולא בגלל הסיבות שמנית.הן בטלות בשישים.היות ואין לך למעשה כל אפשרות אחרת להזנה אז קדימה בלי לשמוע מהצד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו