בני בן השנה ושבעה חודשים מדבר מעט מ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן השנה ושבעה חודשים מדבר מעט מ
    רונה
    01/12/2008

    בני בן השנה ושבעה חודשים אינו מדבר ברור למרות שהוא מבין הכל קשה לו לחזור על דברי למשל אמא הוא אומר אינה ,ואוצר המילים שלן מצומצם אני רואה שבת גילו ממש מדברת ברור ואוצר מילים רחב . האם יש סיבה לדאגה? מה דעתכם כיצד עלי לפעול? לתשותכם מודה מראש דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 1:7

    ז'קלין סקרן מנסור
    01/12/2008

    שלום דנה
    כבסיס להתחלה :
    1-יש לברר את המצב של השמיעה, האם בנך סובל מדלקות אוזניים וליקוי בשמיעה עקב כך ? האם נבדקה השמיעה ?
    2- מה מצב ההתפתחות הכללית - מוטוריקה גסה ועדינה,אכילה ולעיסה , ריור, משחק...
    3- את מתארת הבנה תקינה . האם ההבנה תקינה לגילו ? האם הוא מצליח למשל לבצע הוראות פשוטות ללא הכוונה ועזרה בהצבעה? האם הוא מזהה חפצים לפי שמם ? האם מזהה אנשים לפי שם ? האם מבין שאלות של כן/לא (אתה רוצה לצאת החוצה? או אתה רוצה לאכול? כמובן ללא גסטה/הצבעה)
    4- בגיל הזה אנו מצפים מילד להגיד מילים שהם מתארות גם חפצים וגם פעולות ,ומצפים שהם לא יהיו מדויקות. גם מצפים שהילד עושה תיקונים מיום ליום והולך לכיוון יותר מובן למשל המלה /כדור /יכולה להתחיל מ : גול- דו- דדו - דור- עד שנגיע להגיה נכונה , ובזמן הקרוב יתחיל לצרף 2 מילים /הנה אוטו , אני במבה, אבא בית ...

    אם תרצי להרחיב בנושאים הנ"ל , את מוזמנת שוב לכתוב.
    אם ענית על השאלות , ייתכן והתמונה נהייתה יותר ברורה ותוכלי להחליט בקשר לפנייה לייעוץ ע"י ק. תקשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו