אני חייב עזרה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חייב עזרה!!!
    יריב
    08/02/2009

    אני בן 14 ואני סובל מגמגום מאוד קשה. וזה ממש ממש מפריע לי כי אני לא יכול לקנות משהו בחנויות וכשאני עונה תשובה בבית ספר תמיד יש אחד שצוחק עלי.. אני כבר היתי אצל מליון מטפלים מגיל 5 וזה לא עזר ומאז שההורים שלי התגרשו זה רק החמיר והיום אני כבר בקושי יכול לדבר.. וחוץ מזה שמאז הגירושים. אני חי עם אמא שלי ואין לה כסף לעוד טיפולים כי זה מאוד יקר ויש לה מלא הוצאות... ואני כבר לא יודע מה לעשות.... אני מרגיש שהחיים עוברים לי ככה מול העינים ואני לא תופס מהם כלום כי אני לא יכול לתקשר עם אנשים.. אז בבקשה תעזרו לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני חייב עזרה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בגמגום

    חן לדרר
    08/02/2009

    יריב שלום
    למרות שטופלת בעבר אני ממליצה לך לנסות טיפול נוסף מאחר ובגילך אפשר לעשות דברים שבגיל צעיר יותר לא ניתן היה ללמדך. טיפולים בגילך ממומנים ברובם ע"י קופת החולים ולכן ההשתתפות העצמית קטנה.
    טיפול שיכול גם להועיל הינו טיפול רגשי (לא ברור לי ממה שכתבת האם טופלת רק ע,י קלינאית תקשורת או גם ע"י פסיכולוג), נסה לפנות ליועצת של בית הספר ולהתייעץ איתה בנושא
    ישנם גם מכשירי שטף - מכשירים המשנים את השמיעה העצמית וכך מפחיתים גמגום אך לצערי ברוב המקרים העלות גבוהה.
    מומלץ לפנות גם לארגון אמב"י שם תוכל לפגוש אנשים הסובלים אף הם מגמגום ולשמוע על דרכי התמודדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו