בעיה בהגיה נכונה של האותיות השורקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בהגיה נכונה של האותיות השורקות
    יניב
    12/11/2007

    שלום
    אני בן 18 ולפני גיוס.
    כרגע יש לי בעיה בהגייה של האותיות השורקות ס, ז, צ ואולי גם ש.
    אני לא יודע ממה הבעיה נובעת.
    בזמן לימודי בבה"ס הייתי משתתף בטקסים ובמחזות, במיוחד בשירה.
    בגלל הבעיה הזאת לא יכולתי לשיר הרבה ולכן הסוליים עברו לתלמידים אחרים.
    חוץ מזה הייתי הסולן של להקת בה"ס ובעתיד אני רוצה להיות זמר
    אבל הבעיה הזאת של צורת ההגיייה מפריעה לי מאוד
    למרות שהבעיה לא חמורה כל כך
    מה אני יכול לעשות ולמי לפנות
    תודה מקרב לב
    יניב

    נ.ב
    אני יכול לבטא את האותיות השורקות רק הצליל לא חד ונכון
    אני תושב באר שבע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שורקות

    חן לדרר
    12/11/2007

    יניב שלום
    מדובר בבעיה נפוצה וניתנת לטיפול. יש להגיע לאבחון של קלינאית תקשורת ובהתאם להמלצתה לטיפול. בגילך לרוב קופות החולים אינן משתתפות בעלות הטיפולים ולכן יש לבצעם באופן פרטי. מומלץ לוודא עם הקופה שלך האם ממנים אבחון לפחות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו