רוצה לדעת איך זה קרה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה לדעת איך זה קרה?
    הילה
    31/07/2011

    בהמשך להודעה הקודמת, לצערי החתולה נפטרה.
    הרופא עשה לה ניתוח שבו הכניס לה צינורית כדי שתוכל לאכול כי הוא אמר שהיא חייבת לאכול. בערב לאחר שלקחתי אותה מהרופא היא נשמה נורא בכבדות ושמעו שהיא בקושי נושמת. התקשרתי לרופא והוא אמר שיש לה דלקת ריאות ולכן קשה לה לנשום ושאני אביא אותה בבוקר.
    הבאתי אותה בבוקר לרופא והוא אמר שיש לה מים בריאות וצריכים דחוף לעשות לה ניתוח לנקז לה את כל המים בריאות ולצערי היא לא שרדה את הניתוח ונפטרה.
    לקחתי את זה מאוד קשה ואני רוצה לדעת האם היה אפשר לעשות עוד משהו? האם יכולתי להציל את החתולה? שאלתי את הרופא והוא אמר לי שהוא עשה כל מה שהוא יכול אבל אני עדיין לא שלימה עם המוות וחושבת אם אולי יכולתי לעשות עוד משהו?
    אנא עזרו לי
    תודה
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה לדעת איך זה קרה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אתם לא עונים לי? אני רוצה לדעת

    הילה
    31/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לדעת איך זה קרה? - תגובה

    ד''ר נטע-לי פוירשטיין-גנור
    31/07/2011

    שלום הילה,
    ראשית צר לי לשמוע על מות חתולתך ואני משתתפת בצערך.
    קראתי בעיון את התכתבויותך בפורום. כפי שעמיתתי העירה קודם-סימנים קליניים של אנורקסיה וצהבת הנם שכיחים מאד בקרב חתולים החולים במחלות שונות ואינם מצביעים דווקא על מחלה ספציפית. הכנסת צינור האכלה בחתול עם אנורקסיה ממושכת וכן טיפול בנוזלים ואנטיביוטיקה לוריד מהווים פעמים רבות הכרח, ואולם בתוך כל אלו חסר לי האבחון המדויק של המחלה ממנה סבלה החתולה ולפיכך אינני יכולה לחוות את דעתי כראוי באשר לפרוגנוזה ו/או לטיפול שנעשה או שיכול היה להיעשות.
    עם זאת, מדבריך ניכר כי דאגתך הרבה והטיפול האינטנסיבי של הוטרינר היו משמעותיים בכך שנתנו סיכוי אמיתי לריפוי. לצערי, פעמים רבות , למרות נסיונות טיפול הכוללים את מיטב הכלים אותם יש לרפואה להציע אנחנו לא מצליחים לעזור לכל בעלי החיים, אולם אני בטוחה כי חתולתך חיה חיים טובים ולפחות את יכולה להתנחם בכך.
    מקווה שעזרתי ולו במקצת,
    שיהיו רק בשורות טובות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו