החתולה שלי נפצעה והכאבים חזרו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החתולה שלי נפצעה והכאבים חזרו
    רן
    16/08/2011

    שלום,

    ביום חמישי החתולה שלי ברחה מחוץ לבית, התקוטטה ככל הנראה עם חתול אחר בחוץ וחזרה עם מעט שריטות על הפנים ועם כאבים מטורפים ברגל- כנראה נשיכה.
    היא לא אכלה ולא שתתה והיתה בדכאון.


    לקחתי אותה לוטרינר שנתן לה משכך כאבים ואנטיביוטיקה בזריקה ונתן לי מרשם ל4 ימים של מתן אנטיביוטיקה.- כל זאת בהנחה שאין צורך לצלם מכיוון שהפציעה לפי דעתו לא כזאת נוראית.

    תוך פחות מיום אחד (!!!) אחרי הטיפול היא חזרה לאכול בצורה מלאה, להשתולל ולשחק ללא כאבים בכלל.

    כל פעם שנתתי לה את האנטיביוטיקה היה לי קשה והרגשתי שקצת היא פולטת ולא מעקלת באמת הכל, אפילו חשדתי פעם ראשונה שהיא הקיאה אותה (היו סימנים במקלחת)

    עבר הטיפול ופתאום יום וחצי אחרי שוב כואב לה באותו המקום, האם זה אומר שצריך להמשיך את הטיפול האנטיביוטי? מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החתולה שלי נפצעה והכאבים חזרו - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    16/08/2011

    רן שלום
    סביר שההטבה במצבה של חתולתך היתה תוצאה של הטיפול שניתן והחחמרה חלה מכיוון שהטיפול האנטיביוטי לא הושלם.
    יש להשלים את הטיפול האנטיביוטי כפי שהמליץ הוטרינר. במידה ומקיאה מהאנטיביוטיקה, יש להתיעץ עם הוטרינר ואולי להחליפה לסוג אחר של אנטיביוטיקה.
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו