כלבת יורקשייר - בליטה בעטין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבת יורקשייר - בליטה בעטין
    ניל
    26/08/2011

    שלום, רכשתי לפני כמה ימים גורת יורקשייר טרייר בת 7 וחצי חודשים, שמתי לב שיש לה בליטה בעטין האחורי קרוב לרגל ימין, המגדל שלה אמר שזה בקע, האם יש סיבה ללכת לוטרינר ולבדוק? יש סיכוי לגידול? ישנם סימפטומים שאוכל לבדוק? האם הבקע כואב לה? מה עלות בדיקה כזאת אצל וטרינר ומה היא כוללת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת יורקשייר - בליטה בעטין - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    29/08/2011

    ניל שלום.
    ברכות על הגורה החדשה :)
    מתיאורך נשמע שמדובר בהרניה מפשעתית. סביר שהבליטה אינה גידול, מפאת גילה הצעיר, האם המגדל ציין האם התייחמה? (תתכן נפיחות עטין בהריון/הריון מדומה).

    הרניה (קילה/בקע) הוא חולשה של דופן הבטן, באזור זה נראית בליטה שהיא תוצאה של חדירת רקמות - שומן או איברים מחלל הבטן (כגון מעיים) מתחת לעור. הסיבוכים העיקרים של הרניה שאינה מתוקנת עלולים להיות לכידת מעי (או איברים אחרים כגון שלפוחית) בבקע, זהו מצב מסוכן!!! בו יש צורך בניתוח חירום אשר לעיתים נגמר גם בקטיעת מעיים.

    המלצתי היא לגשת לוטרינר לבדיקה בהקדם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו