מזון לחתול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מזון לחתול
    שני
    28/01/2012

    היי, ידיד שלי שעובד בחנות חיות רצה לתת לי (במתנה) שק מזון שהתוקף שלו נגמר החודש. המנהל שלו אמר שאין שום בעיה לתת לחתולים את המזון עד חצי שנה אחרי סיום התוקף.האם זה נכון או שעדיף להימנע מלתת להם לאכול ממנו? ושאלה נוספת ברשותכן, קיבלתי במתנה שק של מזון חתולים של חברה מובילה אך המזון מיועד לגורים. מאחר ויש לי כמה חתולים ואני סטודנטית כל שק שניתן לי במתנה מתקבל בידיים פתוחות.השאלה אם זה בסדר לתת לחתולים שלי (שמשקלם תקין) שק שמיועד לגורים למרות שהם בוגרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזון לחתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון לחתול - תגובה

    ד''ר נטע-לי פוירשטיין-גנור
    30/01/2012

    שלום קרן,
    במידה והמזון עודנו בתוקף (גם אם קצר) אין בעיה לספקו, אולם לא הייתי מסתכנת בלתתו לאחר גמר התוקף. ככלל, מזון לגורים הנו מזון שעשיר בין היתר גם בתכולה האנרגתית שלו.
    אנו למשל גם יודעים כי בין רבע לשליש מחתולי הבית סובלים מעודף משקל בשל גורמים שונים שהעיקרי בינהם הנו צריכה עודפת של קלוריות. ישנה חשיבות גבוהה לתזונה מאוזנת המתאימה לגיל החתול ( מסייעת בבקרה על מערכת העיכול, הצטברות קריסטלים ואבנים בדרכי השתן ובעיות מטבוליות נוספות) ולכן חשוב לאורך זמן לספק לו את המזון המתאים לגילו. אם כך, את וודאי מבינה כי הזנה במזון שאינו תואם לגיל איננה אידיאלית!
    רק בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו