בעיה של ריח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה של ריח
    קרן
    18/05/2012

    היי, יש לי שני כלבים האחד מלינואה מעורב והשניה זאבה מעורבת ושמתי לב שבכל פעם שאני מלטפת אותם או משחקת איתם, לאחר מכן היד שלי מדיפה ריח ממש לא נעים. מאחר וזה קורה כשאני מלטפת את שניהם אני מניחה שזו לא בעיה ושזה פשוט ריח נורמלי של כלבים אבל זה די מציק..מה יכולות להיות הסיבות לריח? אני רוחצת אותם כמו שהמליצו, פעם בחודשיים-שלושה ולא יותר וגם מרססת לאחר המקלחת תרסיס שמיועד לכלבים שעושה ריח נעים אבל אחרי שבועיים שוב חוזר הריח. אני לא יודעת מה עוד אפשר לעשות..אגב שניהם נמצאים בבית ללא חצר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה של ריח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה של ריח - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    22/05/2012

    קרן שלום,
    האם ישנן לקויות עוריות (קרחות, אדמומיות וכ') על גבי העור? והאם הכלבים מגרדים? במידה וכן ייתכן והריח שאת מתארת נובע מבעייה עורית ולכן מומלץ להפנות לוטרינר מטפל לבדיקה. כיוון ששניהם חיים באותה סביבה ייתכן ושניהם סובלים מבעיות עור דומות כנגיעות בפרעושים שאופייני לראות בקיץ וזיהומים עוריים ראשוניים או משניים לגירוד.
    במידה והעור והפרווה תקינים לחלוטין והריח הינו נורמאלי לכלבים ישנם תרסיסי ריח בחנויות לכלבים שניתן לרסס ללא קשר למקלחת ולכן תוכלי ליישמם בתדירות גבוהה יותר. הימנעי מרחיות בתדירות גבוהה ( מאחת לחודש-חודשיים) שכן אלו פוגעים בהפרשות הטבעיות של העור.
    בהצלחה ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו