גור חתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גור חתולים
    שירה
    24/09/2012

    שלום, אימצנו לאחרונה גור חתולים ממש פיצפון מהרחוב שאימו לא נראתה בסביבה. ככל הנראה הוא בערך בן שבועיים.
    הוא אוכל פורמולה לגורים מבקבוק ונראה דיי פעיל ובריא.
    אנחנו מגרים אותו להוציא צואה ושתן בעזרת צמר גפן ושתן הוא מוציא בלי בעיה,
    אבל קקי הוא עשה בנתיים רק פעמיים (בארבעה ימים) וממש קטנטן ובצבע צהוב, כמו תבלין הודי. האם זה נורמאלי??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גור חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור חתולים - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    25/09/2012

    שירה שלום,
    מזל טוב על האימוץ הטרי. האם צואתו קשה? האם יש קושי בהוצאתה? כל כמה שעות אתם מאכילים אותו?
    רצוי בעוד כשבוע להתחיל להציג מזון רטוב (שימורים של גורי חתולים) בכדי לבצע גמילה מחלב באופן הדרגתי. לגבי צואתו חשוב לזכור כי מירב תזונתו מורכבת מנוזלים ולכן תדירות מתן הצואה נמוכה מהמצופה בבוגרים (בניגוד לתדירות מתן השתן ). לאחר המעבר למזון מוצק נצפה לעליה בתדירות מתן הצואה. בקרוב (בעוד כשבועיים) יש לקחתו לוטרינר לקבלת תילוע שכן תולעים מועברות מהאם לגורים (דרך הרחם או לאחר ההמלטה) וייתכן שלכך יש תרומה לאופי צואתו.
    במידה והוא אינו נותן צואה כלל במהלך מספר ימים או שצואתו קשה מומלץ לגשת לוטרינר מטפל.
    בהצלחה
    ורק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו