אכילת שוקולד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת שוקולד
    שרית
    24/03/2014

    הכלב שלי אכל חבילת שוקולד, מתי אמורים להתחיל סימנים אם הוא לא מרגיש טוב,
    עברו 3 שעות בערך, ואין שום סימן כרגע, (אני פשוט בארצות הברית לילה עכשיו והוטרינר פותח עוד 10 שעות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת שוקולד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת שוקולד - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    28/03/2014

    היי שרית,

    כמה שוקל הכלב? האם זהו שוקולד חלב או מריר? כמה גרם מכילה חבילת השוקולד הזו?

    הרעלת שוקולד נובעת ממרכיב בקקאו בשם תיאוברמין, וככל שיש יותר מוצקי קקאו בשוקולד- כך הסכנה להרעלה גבוהה יותר. לכן שוקולד מריר 70% רעיל הרבה יותר משוקולד חלב פשוט או משוקולד לבן (שאינו מכיל מוצקי קקאו).
    משקלו של הכלב מהווה פקטור נוסף בהרעלה- כלב קטן שאכל חפיסת שוקולד כנראה שיראה סימני הרעלה חמורים יותר מאשר כלב גדול שאכל את אותה הכמות.
    סימני הרעלת שוקולד הם חוסר מנוחה, הקאות, עוויתות ואף חמור מכך... ההמלצה היא להגיע לוטרינר ברגע ששמים לב כי יתכן והכלב אחראי להעלמת חפיסת השוקולד- שם יבוצעו בדיקות שונות ואולי אף גרימת הקאה של מה שנאכל.

    אני מקווה שכלבך עבר את האפיזודה הזו בשלום!

    בברכה ורק בריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו