חתולתי מתה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולתי מתה.
    איתמר
    10/12/2008

    שלום, אני לא הרבה במילים אבל החתולה שאיתה גדלתי נמצאה היום מתה. החתולה הייתה בת 10 ומצאנו אותה מתה ליד הבית ללא שום פגיעה חיצונית כלשהי. אני מאוד רוצה לדעת מה יכולות להיות הסיבות לזה ואם יש סיכוי שזה בכל זאת לא טבעי. אני צריך לדעת בשביל השקט שלי עם עצמי, אז אשמח אם תענו לי. תודה, איתמר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולתי מתה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה שנפתרה

    ד''ר סמדר טל
    10/12/2008

    צר לי על אובדנך. זה מאוד קשה לאבד חתול או כלב, בטח אחרי כל כך הרבה שנים יחד. לפי התאור שלך נשמע שהמוות היה די פתאומי אך עם זאת הסיבות יכולות להיות רבות, בייחוד בחתולה בת 10. לגבי שאלתך האם יתכן ומדובר במוות לא טבעי,אינני בטוחה שאני מבינה למה הכוונה, בחתול שיוצא מהבית לצערי לא ניתן לשלול הרעלה אך גם לא ניתן לשלול בעיה רפואית כלשהי. אם הינך מאוד מעונין לדעת ממה היא נפתרה אתה יכול לשלוח את הגופה שלה לנתיחה אחרי המוות. אך אולי בכל זאת כדאי לזכור אותה כפי שהיתה ולהיאחז בזכרונות הטובים שהיו לכם איתה.
    משתתפת בצערכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו