מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות עור רציניות בפודל בן 10יולי08/02/2009
שלום, יש לי פודל בן10, הוא בריא בדרך כלל, אני מאכילה אותו בפרו-פלאן סלקט לכלבים מבוגרים ושימורים של סיינם דיאט פעמיים בשבוע. לאחרונה הוא התחיל להתגרד המון טיפלנו בו בחומר נגד פרעושים ליתר ביטחון והתחלנו לרחוץ אותו בשמפו לבעיות עור והמצב רק מחמיר עכשיו התחילה לו נשירה, הוא הקריח באזור פי הטבעת וזה מטפס לו לכיוון הגו בנוסף לזה שמתי לב שבגו נהיו לו גם קשקשים כמו סבוריאה (באזור פי הטבעת האור לבן וחלק)הפרווה שלו התחילה להראות כמו של כלב רחוב ומדי פעם הוא בוכה לשניה או שתים בלי סיבה.רציתי לדעת מה זה יכול להיות ואם אפשר לחכות עוד שבוע או שאין ברירה וצריך לקחת אותו דחוף לווטרנר כי כרגע אני במצב כלכלי קצת קשה. מצד אחד אני רוצה לחכות קצת ומצד שני אני מפחדת שהבעיה נובעת ממשהו רציני בהרבה וכל יום שעובר יכול להיות קריטי, אני ממש מודאגת ופשוט לא יודעת מה לעשות. נ.ב הוא סובל מבעיות כרוניות באוזניים כבר שנים ולאחרונה גם זה החמיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
יולי08/02/2009העור בגו גם אדום ואני לא יודעת אם זה בגלל המחלה או שזה בגלל שהוא כל הזמן מתגרד ופוצע את עצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות עור
ד''ר סמדר טל09/02/2009שלום יולי
בעיות עור יכולות לנבוע ממספר גורמים. הסימנים שאת מתארת (אדמומיות, קשקשים, וקרחות) נובעים בעיקר מהגירוד. ראשית יש לבדוק אם מדובר ברגישות יתר לפרעושים שמתבטאת בגירוד מסיבי בעיקר של החלק האחורי. כדאי לבצע טיפול בפרעושים (באמפולות) באופן קבוע ובתדירות גבוהה (אחת לשלושה שבועות) כדי לשלול אלרגיה לפרעושים. במידה וימשיך להתגרד יש לבצע מגרד עור במרפאה וטרינרית כדי לשלול הימצאות של טפילי עור בשכבות העמוקות יותר של העור.
אם לא יימצא גורם לגירוד במגרד עור יש סיכוי שמדובר באלרגיה (מזון או אלרגנים באוויר) והשלב הבא יהיה מעבר לתזונה מיוחדת של מזון היפואלרגני לתקופה מסוימת. בדרך-כלל אלרגיה למזון מלוות גם בבעיות אוזניים.
ללא קשר לגורם הראשוני, ברוב מצבי הגירוד יש דלקת חיידקית משנית שמצריכה טיפול אנטיביוטי, לעיתים ממושך. כדאי לפנות למרפאה וטרינרית להתחלת הטיפול והאיבחון.
בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










(1).jpg)