חתולה לאחר עיקור- מתנהגת מוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולה לאחר עיקור- מתנהגת מוזר
    הילה
    11/02/2009

    שלום, החתולה שלי היא חתולה פרסית בת 12 שעברה עיקור לא מזמן. העניין הוא כזה- החתולה אוכלת מעט ושותה הרבה, לא עשתה קקי כבר שבוע (רק היום קצת אחרי משחה שהבאנו לה מהוטרינר). שחזרתי הביתה שמתי לב שהחתולה לא יכולה ללכת ולעמוד יותר מכמה שניות. הכרית בכף הרגל שלה מכווצת ולא יכולה לדרוך עליה. האם זה קשור לניתוח? יכול להיות שהוטרינר פגע בעצב כלשהו של הרגל בזמן הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקור חתולה מבוגרת

    ד''ר סמדר טל
    12/02/2009

    שלום הילה,
    לא ציינת מה הסיבה שבחרתם לעקר את החתולה בגיל מבוגר, האם היא סובלת ממחלות כלשהן והאם בוצעו בדיקות דם טרם הפרוצדורה.
    באופן כללי, הסיבוכים האפשריים לאחר ניתוח פתיחת בטן יכולים להיות דימומים, זיהום ופתיחה של התפרים. מבחינת ההרדמה, בבעלי חיים מבוגרים (וגם בצעירים) יש סכנה לפגיעה כלייתית בעקבות הירידה בלחץ הדם במהלך ההרדמה והשימוש בחומרי ההרדמה.
    שתייה מרובה (ובעקבות כך השתנה מרובה) היא סימן קליני המופיע בעקבות פגיעה במגוון מערכות בגוף, ביניהן גם פגיעה כלייתית. לגבי הרגל, יש לבדוק אותה מבחינה אורתופדית, עצבית ומבחינת אספקת הדם אליה כדי להבין מה מקור הבעיה.
    אני ממליצה לקחת את החתולה למרפאה וטרינרית כדי שיוכלו להמשיך בבדיקה ולבצע בדיקות נוספות בהתאם לצורך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו