בעיית גב חוזרת לחתולה בת 8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית גב חוזרת לחתולה בת 8 חודשים
    עדי
    15/02/2009

    היי, לפני כשלושה חודשים אימצנו חתולה גורה בת כחצי שנה. מדובר בחתולה שנמצאה ע"י מישהי, הייתה לה רגל שבורה ולכן אותה אישה לקחה אותה לוטרינר ששם לב פלטינה ברגל (יכול להיות שלא הבנו נכון?..). כאשר היא חזרה לוטרינר הוא אמר לה שכבר אי אפשר להוציא אותה כי היא גדלה מהר מדי. כאשר אנחנו לקחנו אותה לא היתה לה שום בעיה- היא הלכה, רצה וקפצה כרגיל ללא שום מוגבלות. לפני כחודש פתאום נתפס לה הגב (זה מה שאנחנו חשבנו)- היא הייתה נמרחת על הרצפה, מיילת המון וכשהיינו לוקחים אותה לידיים היא לא נתנה לנו לקפל אותה וכל הזמן מתחה את הגב. זה עבר לאחר כשבוע וחזר שוב כשבוע אחרי למשך שבוע נוסף. בהתחלה חשבנו שזה בגלל שאנחנו משאירים לה חלון פתוח והיא כל הזמן יושבת עליו ולכן סגרנו אותו. לפני מס' ימים (ושבוע לאחר שעבר בפעם השנייה) זה קרה שוב. עדיין לא לקחנו אותה לוטרינר כי האמנו שזה פשוט גב שנתפס. עכשיו שזה חזר פעם שלישית אנחנו מתחילים לדאוג. האם יכול להיות שזה בגלל הרגל? אולי זה משהו שקשור לזנב? נראה שהוא מציק לה. מה הסיבות שיכולות לגרום לכך? אשמח לעזרתך.. תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית גב

    ד''ר סמדר טל
    16/02/2009

    שלום עדי,
    לפי המידע שמסרת נראה המשתל שנמצא ברגל שנשברה הוא ככל הנראה פין מתכת רפואי. הדרך היחידה לדעת בוודאות היא לבצע צילום רנטגן.
    בגורים בגדילה הרבה פעמים לא מוציאים את המשתלים והם אינם מפריעים להמשך התיפקוד. ישנם מצבים בהם הפין מתחיל "לנדוד" בתוך העצם בלי שום סיבה ואז בדר"כ החתול כאוב או לא מרגיש טוב, מעבר לכך אינני חושבת שיש קשר בין הסימפטומים שאת מתארת.
    לא ציינת אם החתולה מעוקרת והאם כבר ראיתם אותה בתקופת ייחום. אם לא, ייתכן והסימנים של ההימרחות על הריצפה, היללות והרמת החלק האחורי של הגוף תוך קימור משמעותי של הגב הם סימני הייחום שלה והם אינם מבטאים בעייה רפואית. כדי להיות בטוחים כדאי לקחת את החתלתולה למרפאה וטרינרית שם יבצעו לה בדיקה נוירולוגית ויבדקו האם קיים כאב גבי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקור

    עדי
    16/02/2009

    תודה רבה על ההתייחסות המהירה. החתולה אכן לא מעוקרת. הבנו מהוטרינר שאפשר לחכות עם זה עד גיל שנה. במידה והבעיה היא שהיא אכן נמצאת בתקופת יחום- הבעיה תפתר אם נעקר אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקור

    ד''ר סמדר טל
    17/02/2009

    אם ה"בעיה" היא אכן התייחמות אזי עיקור יפתור אותה. כדאי לוודא שאכן אין בעייה רפואית אמיתית לפני שמסיקים מסקנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו