בעיה אצל הכלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה אצל הכלב
    דנה
    05/03/2009

    שלום, יש לי כלב בן 12 שנים, הוא מסוג קטן והוא לא מראה סימני זיקנה. אבל לכלב שלי יש בעיה שמאוד מטרידה אותי. זה התחיל ממתי ששמו לו את השבב.. התנפח לו העורף, כבר בערך שנה או אולי יותר.. שזה ככה נפוח. והיום, ממש עכשיו, פתאום שמתי לב שגדלה לו ג'ולה כזאת גם בישבן כזה, בצד אחד של הישבן קצת לפני הזנב. אני לא יכולה להסתכל עליו בלי לבכות. לא בא בחשבון ללכת לוטרינר..(מסיבות שונות ואישיות) בבקשה תגידי לי מה יש לכלב שלי!=( נ.ב יש לציין שהוא לא נראה סובל, וגם לא כואב לו כשנוגעים לו בנפיחות, לא בעורף ולא לפני הזנב, הוא מתנהג רגיל לגמרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה אצל הכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסות

    ד''ר סמדר טל
    07/03/2009

    שלום נועה
    אני לא יכולה לומר לך מה יש לכלבך מבלי לבדוק את אופי המסות ותכולתן. באופן עקרוני, מסה שקיימת תקופה ארוכה ולא משתנה היא בסבירות גבוהה שפירה, אך לא ניתן לדעת בוודאות ללא בחינת תכולת התאים/נוזל.
    אני ממליצה לקחת את הכלב למרפאה וטרינרית כדי שיוכלו לבצע אספירציה (דיקור ובחינה של התאים בתוך המסה) או ביופסיה (הסרה של המסה ושליחתה לבדיקה).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו