חתולה מקיאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולה מקיאה
    רוצה לצבוע.
    12/03/2009

    שלום רב, היום בבוקר 12.03.09 החתולה שלי (מעורבת סיבירית-אנגורה בת שנתיים וחצי) הקיאה גוש שער יחד עם גרגירי אוכל. היא אוכלת פרו פלאן דיאט. אני יודעת שזה נורמלי להקיא גושי שער (למרות שזה קורה לה לעיתים נדירות) אבל היא הקיאה כדורי אוכל שלמים. כילו היא לא לועסת את האוכל בכלל אלא בולעת אותו. ההקאה של גרגירים שלמים קרתה כבר בעבר מספר פעמים. החתולה מגרגרת הרבה וחזק ופעילה ולא נראה כאילו כואב לה או משהו מציק לה אבל אולי בכל זאת ישנה בעיה? למה היא לא לועסת את האוכל? תודה רבה!! ליטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה מקיאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי שיער

    ד''ר סמדר טל
    12/03/2009

    שלום ליטל,
    לגבי כדורי השיער, זה אכן נורמלי בחתולים ארוכי שיער. ישנם תכשירים טעימים מאוד הניתנים דרך הפה ומאפשרים ריכוך של כדורי הפרווה ופינוי שלהם דרך מערכת העיכול בצורה חלקה יותר. תוכלי לרכוש במרפאה וטרינרית ולתת לחתולה בצורה רוטינית וכך להקל עליה.
    לגבי גרגירי המזון, בדרך-כלל מזון מסוג דיאט מכיל גרגירים קטנים יותר מאשר מזון רגיל (וכך החתול מבלה יותר זמן באכילה ולא "שואב" את הקערה), ייתכן שהגרגירים קטנים מדי עבור החתולה שלך והיא לא מבצעת לעיסה. אם החתולה באמת זקוקה למזון דיאטתי תוכלי לנסות ולבחור במזון עם גרגירים גדולים יותר, אולי מחברה אחרת. ללעיסה יש תפקיד חשוב בניקוי מכני של השיניים וכדאי למצוא פיתרון עבור החתולה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו