כלבה קצת מפוחדת...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה קצת מפוחדת...
    נחום
    13/03/2009

    שלום רב, מזה שבוע ימים, הכלבה שלנו פשוט מפחדת לישון בלילה. היא בת 10 שנים בערך, היא פיקינז שמעורבת עם פודל, ועד לפני שבוע הכל היה בסדר, אבל לאחרונה, היא פשוט מפחדת לישון במקום שלה לבד. הדבר מגיע עד לידי מצב שהיא שורטת את הדלת על מנת שנכניס אותה לחדר שלנו כדי שהיא תוכל לישון. רציתי להתייעץ איתכם צוות המומחים למה זה קורה? איך אפשר לעלות על מקור הבעיה? חשוב לציין שמבחינת אוכל, אין שום בעיה היא אוכלת ושותה, אבל הנושא הזה של הפחד בלילה שהתחיל לאחרונה די מציק לנו. אשמח מאוד לשמוע את חוות דעתכם, ומה השלב הבא שאנחנו צריכים לעשות. תודה, ושבת שלום. נחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה קצת מפוחדת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בדפוס התנהגות

    ד''ר סמדר טל
    14/03/2009

    שלום נחום,
    שינוי התנהגותי בכלבים מבוגרים יכול להצביע לעיתים על מצב פתולוגי או שינוי התנהגותי אמיתי. המלצתי היא בשלב הראשון לקחת את הכלבה למרפאה וטרינרית, שם יתחקרו אותך לגבי שינויים נוספים, במידה וקיימים, ויבצעו בדיקה מקיפה.
    במידה ולא יימצא גורם אפשרי נוכל לנסות לטפל בבעיה (אם היא בכלל מפריעה) בגישה אחרת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו