כלבה ישנונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה ישנונית
    איילת
    23/05/2009


    שלום רב,

    יש לי כלבה בת 12.5 שלפני מספר שבועות החלה לקבל טיפול תרופתי של פרדניזון בשילוב עם ברקלין - תרופה נגד שיעול עקב איבחון של ברונכיטיס כרוני.

    בשבוע האחרון הכלבה החלה להתנהג מוזר היא החלה לישון הרבה והיא הולכת באופן לא כל כך יציב והיא לא מוכנה לצאת החוצה בשעות היום כאשר חם אלא רק בשעות הערב.

    יצויין כי מעבר לדברים אלו היא אוכלת ושותה כרגיל ועושה צרכים ללא בעיה.

    האם קיימת אפשרות שזו תופעת לוואי של אחת מהתרופות הנ"ל? האם יוכל להיות שמדובר במשהו אחר.

    זקוקה לעזרה

    אני דואגת

    תודה

    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה ישנונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי

    ד''ר סמדר טל
    24/05/2009

    שלום איילת,

    כן, הטיפול התרופתי יכול להביא לסימני עייפות. עם זאת, כתבת שאתם מטפלים כבר מספר שבועות והסימנים הקליניים התחילו להופיע רק בימים האחרונים, ולכן מומלץ לגשת עם הכלבה לבדיקה רפואית כדי לוודא שאין בעיה נוספת אחרת ברקע.
    חשוב גם לדעת שטיפול כרוני בסטרואידים צריך להיות מלווה במגיני מערכת עיכול כמו פמוטידין (גסטרו) למניעת כיבים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו