בבקשה תשובה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תשובה דחופה
    גולדי
    28/05/2009

    מצאתי גור חתולים בן חודש עם דלקת עיניים מוגלתית(העין סגורה ודבוקה כשהמוגלה נוזלת החוצה) הוטרינר אמר שהעין נפגעה ויש לנתח ולהוציא את העין השארתי את הגור לטיפולו של הרופא ועכשיו אני מלאה ביסורי מצפון. למה לעקור?? לא ניתן היה להציל ולרפא עי מתן אנטיביוטיקה?? האם באמת הגור היה מת בכל מקרה?? יש לי הרגשה שעבדו עלי כדי להרויח קצת כסף על חשבון ראיית או חיי הגור . אהיה אסירת תודה לתשובתכם המהירה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תשובה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים

    ד''ר סמדר טל
    28/05/2009

    שלום גולדי,
    דלקות עיניים בחתולים יכולות להיות קשות מאוד עד לאובדן הראיה ולעיתים פגיעות קשות מצריכות אנוקלואציה (הוצאה של העין) ולא די בטיפול אנטיביוטי. אם הדלקת הייתה חמורה עד כדי ההמלצה להוציא את העין, ראייתו של הגור היתה ככל הנראה אבודה בכל מקרה..הסיכון בחוסר טיפול הוא בדרך כלל לא מוות אלא כאבים עזים ולכן מבוצעת פרוצדורה זו.
    מאחר ולא ראיתי את המקרה, אין לי דרך לדעת אם זה היה המצב, אך חשוב שתדעי שחתולים מסתדרים מצוין עם עין אחת וחיים חיים טובים ומאושרים.
    מקווה שהרגעתי את מצפונך
    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו