קצת מייאש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת מייאש
    גלי
    05/07/2009

    היא עדיין מתגרדת וגם לא אוהבת את האוכל.
    אני ממש מיואשת, זה סיפור להחליף אוכל כל הזמן.............כי זה עושה שילשול
    דלקת עור אוטופית זו אסטמה? יש אפשרות לבדוק את זה? כי אין לה פצעים על העור
    איך מטפלים בזה ? כדאי אולי לתת לה משהו נגד זה ולראות אם זה עוזר?
    בדקו לה משטח מהעור כי יש קרחת במקום מסוים ליד הקולר ויש לה שמרים והיא מטופלת בשמפו פעמיים בשבוע. אבל אם השמרים היו גורמים לה לגירוד זה אמור היה לרדת אחרי השטיפה בשמפו

    יש רופא שמומחה לעור בכלבים? שעושה טסטים כמו לבני אדם?

    תודה על הכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת מייאש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד עור

    ד''ר סמדר טל
    06/07/2009

    היי גלי,

    כפי שאמרתי זה קשה אך לא להתייאש. כל וטרינר כמעט יכול לעשות טסטים לעור או בדיקת דם לנוכחות אלרגנים וכן לקחת ביופסיית עור ולשולחה להיסטופתלוגיה.

    יש רופאה אחת שנחשבת למומחית בתחום העור והיא נמצאית בבית החולים האוניברסיטאי בבית דגן.

    אולם, לפני שפונים למומחה כדאי למצות את הטיפולים שהווטרינר שלך יכול להציע לך. אין צורך בהחלפות מזון תכופות אלא רק במציאת מזון שהיא תאהב. כדי להימנע משלשולים בעקבות מעבר מזון יש להחליף בין המזונות בהדרגה, כלומר לערבב אותם בימים הראשונים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו