כלבה בדכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה בדכאון
    תמי
    11/07/2009

    יש לנו כ4 חודשים כלבה בת 6 ח' בורדור קולי. עד לפני שבועיים הייתי בכפר בבית הורי הכלבה הייתה אנרגטית מלאת חיים ,טרפה את האוכל "ודרשה" מכולם לשחק איתה הרבה.
    עברתי לפני שבוע לדירה בעיר ואחרי יומיים הור הביאו אלי אותה. ומאז כ4 ימים היא כמעט לא אוכלת, בוכה, לא רוצה לשחק,ובעיק מפוחדת מכל רשרוש, רוב הזמן זנב למטה. והיום אף הקיאה כמה פעמים.
    לשלתי : אם זו הסתגלות לכמה זמן לצפות?
    * אם זה דכאון מה עושים?
    אם אחזיר אותה לכפר אני לא אהיה איתה ואז שוב היא עצובה.
    *מה עושים? ( ליבי דואב)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה בדכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות

    ד''ר סמדר טל
    12/07/2009

    תמי שלום,

    ראשית עליך לקחת את הכלבה לווטרינר ולוודא שהיא איננה חולה. הקאות ודיכאון יכולים לנבוע ממחלה ממשית ולאו דווקא להיות משויכים למעבר. כמו כן, חרדה יכולה להגדיל את רגישות הפרט למחלות שונות.

    הסתגלות של כלב לסביבה חדשה יכולה להיות קשה וממושכת. יש לנסות להקל על הכלבה כמה שיותר ולספק לה שגרה מוכרת. אין להכריח אותה או לאלץ אותה לעשות דברים שהיא חוששת מהם. במקרים מסוימים של חרדה נהוג אף לטפל בתרופות נוגדות חרדה במקביל לטיפול התנהגותי, אולם לפני כל אלה מוטב לפנות איתה לווטרינר לבדיקה ולקבלת חוות דעת רפואית.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו