בעיות שתן חמורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות שתן חמורות
    עופר
    18/07/2009

    יש לי פודלית בת 14 מעוקרת ומזה 4 חודשים היא חולה.
    כל בדיקות הדם יצאו בסדר.
    בדיקות השתן מצאו המוגלובין ,השתן חום.
    באולטרה סאונד מצאו דופן שלפוחית עבה.
    הטיפול שקיבלה הוא:
    14 יום אנטיביוטיקה אופלודקס
    אוכל דיאטתי c/d ו methgel
    היא שותה הרבה ורוצה כול שלוש שעות לעשות פיפי.
    היא לא יכולה לשלוט בפיפי. השתן חום ועושה פיפי תוך כדי הליכה מטפטפת .
    היא חלשה ולא רוצה לאכול.
    למרות הטיפול המצב החמיר.
    במה אפשר לעזור לה.
    בתודה עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות שתן חמורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות השתנה

    ד''ר סמדר טל
    18/07/2009

    עופר שלום,

    מתיאורך נשמע שאובחנה בכלבה דלקת בדרכי השתן. במקרים אלו הטיפול שניתן עבורה הוא סטנדרטי למדי וכל עוד ישנה דלקת הכלבה תשתין ותשתה המון.

    במקרים מסוימים יש צורך ביצוע בדיקת תרבית ורגישות לשתן עד למציאת אנטיביוטיקה מתאימה.

    במצבים חמורים ייתכן צורך באשפוז ובמתן אנטיביוטיקה לווריד. שוחח עם הווטרינר שלך בהקדם לגבי אפשרויות הטיפול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שטן המשך

    עופר
    22/07/2009

    דיברתי עם הרפאה מטפל שלנו על נושאה זה הוא אמר לי שאין הרבה מה לעשות צריך לנסות לעזור לה כמה שאפשר על ידי אנטיביוטיקה . אני עושה כך הבעיה נוספת ששמתי לב שב כל פעם היא עושה שתןן כל איזור הבטן לה מתכווץ והיא לא יכולה לזוז מההמקום גם אם מנסים למשוך אותה. היא מסרבת לאכל אוכל של כלבים כבר כ שבעים אנו עושה לה כל למני מאכלים כמו ביצה עם גבינה מבושל או אורז עם גזר במו שנותנים לבני אדם בעת מחלה . נתנו לה לפי ההיגין שלנו וויטמין B12 כדי לנסות לעורר לה את התאבון ( בגלל האנטיביוטיקה ) זה עוזר בקצת אבל עדין היא " רוצה לאכל אלא רק שאני מאכיל אותה וכל כמה שעות אני יושב ונותן לה אוכל..... אני מרגיל שזה גמור אותי ואבל גם קשה לי מאוד עם החלטה ללכת והרדים את הכלב . אולי יש לך איזה תורפה שאפשר להרגיעה את ההתקבציות שיש לה בבתן וכאבי בתן שנארה לי שהיא סובלת
    בתודה מראש עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן בכלבה

    ד''ר קרן פרץ
    24/07/2009

    עופר שלום,

    קשה כאמור לדעת מה עוברת הכלבה מבלי לראות את כל תוצאות הבדיקות שלה.
    יש לשקול ביצוע של אוטלראסאונד בטן או צילום כדי לשלול נוכחות של אבנים בדרכי השתן או בעיה אחרת קשה בשלפוחית. לפעמים דלקת בדרכי השתן נגרמת באופן משני לבעיה אחרת.

    כמו כן, הטיפול בדלקות בדרכי השתן, לאחר שאלה אובחנו, יכול להיות קשה מאוד, ולעתים יש צורך בבדיקת תרבית ורגישות לשתן, או אפילו בביופסיה.

    בנוגע לדיכוי התאבון מומלץ לשוחח עם הווטרינר לגבי הגורמים האפשריים ואפשריות הטיפול. כדאי לבקש ביצוע בדיקת דם כדי לשלול בעיה רב-מערכתית.

    רפואה שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו