כלבה מבוגרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה מבוגרת
    paz
    25/08/2009

    שלום
    הכלבה שלי בת 15 כמעט מסוג טרייר מעורב, אובחנה כבעלת פגיעת ראש, בעבר הסתובבה בבית הלוך ושוב ללא מטרה, ראש מוטה הצידה וניעורים של הראש מצד לצד, היא טופלה בסטרואידים במינונים שונים, אך זה הולך וחוזר, לאחרונה התגלה אצלה דם בשתן,אובחנה כבעלת כבד מוגדל וגם לוקחת אוכל מיוחד -רנל-
    הורדנו מינון כדרוים בהמלצת הוטרינר ,אך זה המשיך,היום היא כבר שבוע ללא כדורים, מידי פעם יש דם בשתן , מבחינת תנועות ראש המצב סביר אך נוטה לשוטט בבית וליהתקע בדברים
    שאלתי: יש טיפול אחר שלא יפגע בכבד? מה דעתכם על דיקור סיני- קראתי באיזה פורום שזה אמור לטפל
    מה דעתכם על תוספי מזון לניקוי הכבד? או אחר?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה מבוגרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה מבוגרת

    ד''ר קרן פרץ
    27/08/2009

    שלום פז,
    האם אובחנה הבעיה בשתן? האם הדימום הוא על רקע של דלקת? כמו כן לא ברור לי על סמך מה נקבע שהכבד שלה מוגדל, האם נעשו בדיקות דם על מנת לבדוק את תפקודי הכבד?
    במידה ומדובר על דלקת שתן ישנן אנטיביוטיקות אשר ניתן לתת עם מינימום השפעה על הכליות או הכבד.
    לגבי הטיפול בסטרואידים, יש לעשות שיקול מה יפגע יותר באיכות החיים של הכלבה, חוסר טיפול תרופתי וסימנים נוירולוגים או טיפול תרופתי וחשש לפגיעה באיברים שונים. את ההחלטה הזו עליך לקבל בהתייעצות עם הוטרינר שלך שיוכל להמליץ לך על האופציות הטובות ביותר עבורכן.
    לגבי דיקור סיני, אני פחות מתמצאת בתחום זה אך אם ישנן הצלחות בנושא זה אני לא רואה סיבה למה לא לנסות ולראות אם זה משפר את איכות חייה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו