צליעה לאחר ניתוח שבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צליעה לאחר ניתוח שבר
    שמוליק
    30/08/2009

    שלום,

    הכלב שלנו (טרייר מעורב עם פודל, גיל: 5 שנים) שבר את רגלו האחורית לפני 6 שבועות ועבר ניתוח לחיבור העצם ע"י בורג שהוחדר לעצם. בשבוע האחרון הוצע הבורג לאחר שרגלו החלימה. בזמן האחרון הוא החל ללכת שוב על ארבע אבל כל פעם שהוא עובר לריצה הוא חוזר לרוץ על 3 רגליים.
    שאלתי היא האם זה עניין של זמן עד שהוא יחזור לפעילות מלאה על 4 רגליים או שכדאי עשות לו פזיוטרפיה? כרגע כל פעם שהוא מרים את הרגל בזמן הטיולים היומיים אני מלטף לו את הרגל ומוריד אותה לקרקע.

    תודה.
    שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליעה לאחר ניתוח שבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שבר

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    שמוליק שלום, קשה לענות על שאלה זו מבלי לדעת מה ההסטוריה של הכלב, איזה סוג שבר היה לו ואיזה ניתוח עבר בדיוק. באופן כללי הגיוני שיקח זמן עד שהוא יעבור לשימוש מלא של הרגל ולפי התאור שלך נשמע שחל שיפור מאחר והוא כבר משתמש ברגל והולך על ארבע. עם זאת, לפעמים באמת יש צורך בפיזיותרפיה. כדאי להתייעץ עם הוטרינר המטפל שלכם. הוא מכיר את הכלב ואת ההסטוריה הרלוונטית ויוכל לומר לכם האם יש צורך בטיפול נוסף.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו