עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אור
    20/09/2009

    היי
    יש לי כלבה קטנה מעורבת בת 10 תקופה שיש לה ריח נוראי בפה המליצו לי לנקות לה את השיניים עם אלכוהול 3% אך זה לא עזר בדקתי השבוע את השיניים וניראה שהן מתנדנדות הכוונה לקידמיות העליוניות.והיא בוכה כאשר נוגעת ולא לדבר על הריח.אבלללל השאלה שלי היא שהכלבה אצלי מגיל חודש וכרגע איני יכולה לקחת אותה לוטרינר כי אני אם חד הורית לילדה עם נכות ומשכורת 1 וממש אין לי את הכסף ללכת לוטרינר .והכלבה סובלת ואני איתה.והשאלה שלי בעצם האם יש מרפאות שמטפלות במקרים כאלו בחינם??? אני נואשת ולא יודעת מה לעשות אני אוהבת את הכלבה אך כרגע המצב קשה מאוד.אני גרה בהרצליה

    הרבה תודות ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי שיניים

    ד''ר קרן פרץ
    23/09/2009

    שלום אור, צר לי לשמוע על המצוקה שלכן. כיצד הכלבה מצליחה לאכול? האם כאבי השיניים לא מקשים על האכילה? לצערי במקרים רבים אין פיתרון אחר מלבד ניקוי שיניים ולעיתים אף עקירות. כפי שאני מניחה שאת יודעת המצברק יחמיר אם לא יטופל. את יכולה לנסות לפנות אולי לעמותות למיניהם ולראות אם אפשר לעזור לכן. כמו כן פיתרון של תשלום בתשלומים אולי גם כן אופציונלי.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו