כלבת בולדוג צרפתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבת בולדוג צרפתי
    דניאל
    11/10/2009

    שלום,
    כלבת הבולדוג שלי אצלנו בבית כבר כ-חצי שנה בערך.

    1. לפני כמה ימים היא קיבלה מחזור לראשונה.זה מלכלך את כל הבית-החדרים ,החצר וכל מקום היא עובררת יש טיפות של דם. זה נמשך כבר כמה ימים,מה אפשר לעשות מבלי לעקר אותה! ??

    2. הכלבה שלנו נמצאת בבית וביום בערך בחצר עם החתולים.היא כמו שואב אבק,אוכלת כ-ל דבר שיש ברצפה- אבנים,אוכל של הבית שנפל על הרצפה,לכלוך ואפילו את הצועה של החתולים!!! אנחנו לא משגיחים עלייה כל היום ולכן היא בחצר-גם כדי לעשות צרכים ושלא יהיה לא משעמם והיא משחקת עם החתולים! היא נכנסת אחר כך לבית ואנחנו לא יודעים מה היא הכניסה לפה! מה אפשר לעשות בעניין הזה במיוחד בזה שהיא אוכלת את החרא של החתולים! ??

    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבת בולדוג צרפתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייחום ואכילת שטויות

    ד''ר קרן פרץ
    12/10/2009

    מאחר והכלבה כבר בייחום אז לא ניתן לעקר אותה כל עוד היא מיוחמת. במידה והדימום מפריע לכם ניתן לשים לה תחתונים עם תחבושת הגיינית על מנת לספוג את הדם. יש תחתונים שמיועדים במיוחד לכלבות בזמן ייחום. ניתן לרכוש אותם בחנות חיות או במרפאות וטרינריות.
    לגבי אכילת זבל ושטויות מהרצפה הבעיה הינה בעיה התנהגותית, אני ממליצה להשגיח עליה ולנקות את החצר במידת האפשר. כמו כן, רצוי להתייעץ עם מאלף מקצועי ומנוסה על מנת לעזור לפתור את בעיית ההתנהגות.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו