בעיה ברגל ימין בגורה דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה ברגל ימין בגורה דחוף
    אופק
    16/10/2009

    שלום
    לפני מספר ימים אימצנו גורת לברדור מעורבת בת 3 וחצי חודשים.
    בכל פעם שהגורה קמה או הולכת היא מייללת וגוררת את רגל ימין האחורית.
    הוטרינר אצלו היינו טען כי מדובר בבעיית אגן שכיחה אצל גורים וכי עד גיל שנה אין טעם בהתערבות כירורגית ושאתך לה רק אספירין נגד כאבים.
    האם דרך הטיפול הגיונית?האם על הגורה לסבול כאבים עד גיל שנה?מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה ברגל ימין בגורה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה ברגל

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    האם הגורה דורכת על רגל זו או שהיא פשוט גוררת אותה? האם זה במשך כל היום או רק לאחר מאמץ גופני או בקימה משינה?
    במידה והבעיה נמשכת אני ממליצה לבדוק יותר לעמוק את הבעיה ואת חומרתה. חשוב שהוטרינר יבצע בדיקה אורטופדית מלאה על מנת להעריך מאיפה נובעת הצליעה והכאב. יתכן ויש צורך לבצע אף צילום רנטגן. במידה ואינך מרוצה מהאבחנה אשר קיבלת בהחלט כדאי לשקול בדיקה נוספת.
    לאחר שהוטרינר יגיע למסקנה מה הבעיה אז יש להחליט על הטיפול המתאים. במידה ומחליטים על טיפול תרופתי יש מקום לשקול מעבר לטיפול תרופתי המיועד באופן ספציפי לכלבים. כמובן שבבחירת התרופה המתאימה יש לקחת בחשבון שהכלבה גורה וששימוש ארוך טווח עלול גם כן לגרום לתופעות לוואי.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו