שאלה בנוגע לדרך האכלת גור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנוגע לדרך האכלת גור
    דנית
    18/10/2009

    שלום
    יש לי גור בן 5 חודשים, שוקל כ5 ק"ג (מעורב מלטז ופינצ'ר)
    אנחנו מאכלים אותו 3 פעמים ביום והבנתי שעדיף להאכיל רק פעמיים ביום, האם זה נכון?
    ואם כן מתי עדיף להאכיל את הכלב?
    כמו כן, חשוב לי לדעת אם עדיף להשאיר לכלב אוכל בצלחת כל הזמן ושהוא יוכל כשהוא
    מרגיש צורך.
    שאלה נוספת, האם תקין להוציא את הכלב לטייל מייד אחרי שהוא מסיים לאכול? (הוא גור והוא רץ הרבה , השאלה היא אם בריא להם להשתולל ולרוץ אחרי האוכל)
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלת גור

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    כלב בגיל הזה ניתן להאכיל אותו 2-3 פעמים ביום. מומלץ לתת לו את המנה ולאחר כעשר דקות להרים את הצלחת שלו.
    לגבי מתי להוציא אותו לטיול- האם הוא כבר מחונך לצרכים? האם הוא בדרך כלל עושה צרכים מיד בתום האוכל או לפני? ניתן להוציא אותו לפני האוכל וכשהוא חוזר מהטיול, לאחר שהוציא הרבה אנרגיה להאכיל אותו. אופציה נוספת זה להאכיל אותו להמתין בבית כחצי שעה ואז לצאת לטייל.
    במידה והוא טרם מחונך לצרכים הטיולים צריכים להיות בתדירות גבוהה. ככל שהוא יגדל תוכלו לצאת עימו 3 פעמים ביום.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו