בוני בת 9

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוני בת 9
    ליז
    19/10/2009

    הגולדנית שלנו (בוני) בת 9.
    היא כלבה גזעית עם תעודות
    בדר"כ היחום שלה (הדימום ) הינו בין בסביבות (אם לא בדיוק...) בראש השנה... ושוב תוך 5.5 חודשים. ונמשך 15 יום
    הכלבה שלנו לא מעוקרת
    השנה אנו עדיין מחכים ליחום שלה...
    שטרם הגיע... וכמו שניתן לשים לב... ראש השנה מאחורינו.
    אף פעם לא היה איחור כל כך רציני
    האם יש חשש לדאגה?
    מהי תוחלת החיים של הגולדנים הגזעיים ומתי
    הן מפסיקות עם הדימום הדו שנתי.?
    נא תשובתך המהירה
    אנחנו מאוד מודאגים
    תודה
    ליז ומאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוני בת 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייחום

    ד''ר סמדר טל
    23/10/2009

    הייחום בכלבות לא פוסק עם הגיל ולכן היא אמורה להמשיך להתייחם. מתי היה הייחום האחרון שלה?במידה והיא טרם התייחמה מומלץ לקחת אותה לבדיקה אצל הוטרינר. חשוב שהוטרינר יעריך את מצב הרחם ויבדוק אם הכל נראה תקין. בכלבה לא מעוקרת תמיד ישנו חשש מדלקות רחם, מצב העלול להיות מסכן חיים ולכן במקרים רבים מומלץ לעקר.
    בהצלחנ ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו