חתולה עם פטריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולה עם פטריות
    אילת
    19/10/2009

    שלום,
    גילינו שיש לחתולה שלנו פטריות (בת החודשיים, סה"כ שוקלת 600 גרם). מצאנו וטרינרית מצוינת שנתנה לנו תרופות בעבורה. הוטרינרית המליצה מאוד מאוד בחום לנעול את החתולה בחדר למשך חודש. הדבר נראה לי נורא אך היא טוענת שאין ברירה כדי שאנחנו לא נידבק. האם זה באמת הכרחי? האם סיכויי ההידבקות שלנו גדולים? אין סכנה להתפתחות של החתולה בכך שתהיה סגורה לבדה באותו חדר קטן למשך חודש?

    תודה, אילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה עם פטריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריות

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    פטריות עלולות בהחלט לעבור מחתולים לאנשים ולכן אולי מוטב להפריד אותה מהבית. חשוב כמובן לדאוג לנקות לה את ארגז החול ולתת לה מים ואוכל וכמובן משחקים וגירויים. עם זאת אתם עדיין יכולים להיות איתה ולשחק איתה. בחשש להדבקה ניתן לשים כפפות ובצורה זו עדיין תוכלו לשחק עמה בחדר שלה. תשתדלו כן להתייחס אליה, ללטף ולשחק על מנת שתתרגל לנוכחותכם ולקשר איתכם.
    בצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו