דגים בתזונת חתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דגים בתזונת חתולים
    מוטי
    03/11/2009

    שלום
    קראתי מספר מאמרים באינטרנט המסבירים כי דג טונה אינו מומלץ לתזונת חתולים (מחמיר בעיות שתן, פוגע בכליות וכו').
    רציתי לדעת האם כך הדבר גם בנוגע להאכלת חתולים בדג סלמון? האם לא מומלץ להאכיל חתולים בדגים באופן כללי?
    אני מאכיל את החתולה בת הארבעה חודשים שלי מדי יום, כתוסף תזונה, בשימורי סלמון (כפית או שניים ביום, של חברת סשזיר, כך שכמות הסלמון היא גבוהה) - האם זה בסדר? האם יש בעיה להאכיל חתולה צעירה בדגים? שמתי לב שברוב סוגי המזון לגורי חתולים המרכיב העיקרי הוא עוף ולא דגים - האם יש סיבה בריאותית לכך?
    (כמובן שהשימורים, הן הטונה והן הסלמון, הינם שימורים המיועדים לחתולים - השאלה היא ספציפית לגבי האכלת חתולים בדגי טונה וסלמון)
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דגים בתזונת חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימורי דגים

    ד''ר קרן פרץ
    14/11/2009

    לא טוב לתת אף מזון כמזון בלעדי. כלומר לא טוב שכל תזונת החתול תהיה עוף בלבד, דגים בלבד וכו'. המזון שלה צריך להכיל מגוון של רכיבים על מנת לענות על הדרישות התזונתיות שלה. מסיבה זו אנחנו ממליצים להאכיל בעלי חיים במזון מסחרי, מאיכות טובה שהוא מאוזן ומלא ויענה על כל הדרישות התזונתיות והאנרגטיות של בעל החיים.
    אם החתולה שלך אוכלת מזון מסחרי יבש ומקבלת את השימורים רק כתוספת או צ'ופר לא צריכה להיות בעיה.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו