מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יש סיכוי לגורת חתול?שרון29/12/2009
יש לי גורת חתולים בחצר, בת כחצי שנה. לפי כשבוע שמתי לב שהיא "נחמדה" מדי ולא בורחת והבנתי שכנראה חולה. לקחתי אותה לוטרינר ביום שני לפני שבוע ומאז אנחנו אצלו כמעט כל יום. הגורה הייתה עם חום גבוה ומאוד מיובשת. היא קיבלה נוזלים, אנטיביוטיקה ונעשו בדיקות דם. הבדיקות הראו ש: ספירת כדוריות דם לבנות שואפת לאפס! אין לה איידס חתולי. תפקודי כליות וכבד בסדר.
אחרי 3 ימים היא הרגישה יותר טוב, ללא חום, ספירות כדוריות לבנות השתפרה משמעותית.
ביום שבת התחילה בעייה נוספת. כנראה היה זיהום תת עורי. כל צד שמאל שלה היה מוגלה מתחת לעור והעור ממש נפרד מהגוף. כמובן ששוב הגענו לוטרינר. הוא ניקה את המקום. שם חבישה ( שצריך להחליף כל יומיים) ואמר שהעור כנראה יפול אך במקומו יצמח חדש. לא לדאוג. בזמן החבישה הראשונה וגם למחרת כאשר החליפו תחבושות, החתולה עברה הרדמה כי זו פעולה כואבת.
ומאז יום שבת היא בעצם לא קמה. היא שוכבת לרוב על הצד ונראה כאילו אין לה לגמרי כוח ברגליים הקדמיות. היא נורא מסכנה. אפילו שירותים זו משימה בלתי אפשרית ואני נאלצת להחזיק אותה בחול כי אפילו לשבת היא כמעט לא יכולה.
האם זה יכול להיות תופעת לוואי של ההרדמה? האם יש סיכוי שזה יעבור?חתול לא יכול לחיות חיים תקינים בצורה כזו! אשמח לכל הצעה כי ממש כואב לי עליה ואני מאוד רוצה שהיא תבריא. מובטח לה אצלי בית חם ( בתוך הבית ובלי רחוב לחלוטין )!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום
ד''ר סמדר טל02/01/2010השפעות של הרדמה אמורים לחלוף לאחר מספר שעות. יתכן ואם החתולה היתה במצב גופני יורוד שיקח לגוף יותר זמן להתגבר על ההרדמה. במידה והיא לא מתאוששת יש לקחת אותה חזרה לוטרינר בהקדם, חשוב לראות שהיא מתחזקת, אוכלת ושותה ונותנת צרכים. במידה ואין שיפור יתכן והיא תזדקק לאישפוז לצורך קבלת נוזלים ותרופות עד שהיא תתחזק.
האם החתולה מטופלת באנטיביוטיקה? עם הסטוריה שאת מתארת ועם זיהום נרחב בעור חשוב להקפיד על מתן אנטיביוטיקה על מנת לעזור לגוף להחלים. יתכן שהזיהום העורי הוא שגרם לכל הבעיות מלכתחילה ופשוט היה קשה לזהות זאת בהתחלה.
בעזרת טיפול צמוד ואולי אף אישפוז (תלוי במצבה) יש סיכוי שהיא תצא מזה. חשוב להית בקשר עם הוטרינר לגבי כל שינוי במצבה.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










