פגיעה בכבד- עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה בכבד- עזרה
    טל
    17/01/2010

    יש לי פודל ננסי בן 2.5. לפני 10 ימים ארוע של הקאה והתעלפות בחצר, לקחתי אותו מיד לוטרינר חירום- נתן לו אינפוזיה וויטמינים- הכלב התאושש, מאז בעיות בבטן- הקאות, שלשולים, לקחתי לוטרינר שלי נתנו לו אנטיביוטיקה , נתנו לאכול אורז ועוף והמצב השתפר קצת ושוב קיבל שלשום אנטיביוטיקה כי הרגיש לא טוב ועשו בדיקות דם. בבדיקת הדם אנזימי כבד גבוהים ועמילז גבוה חודשים אולי משהו בכבד או לבלב. מה זה יכול להיות? האם הכלב יכול לחיות עם זה? בבקשה הסברים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בכבד- עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית כבד/ לבלב

    ד''ר סמדר טל
    24/01/2010

    שלום טל, אנזימי כבד ועמילאז גבוהים יכולים להעיד על בעיה בכבד או בלבלב. כדאי לעשות אולטראסאונד בטן על מנת לקבל תמונה יותר טובה של המצב ולנסות ולהעריך האם נראה שמדובר בדלקת או בעיה אחרת.
    בכל מקרה כמובן שיש להתחיל לתת לכלב טיפול מתאים לבעיה ולחזור בהמשך על בדיקת הדם על מנת לראות אם יש שינוי. במידה והכלב ממשיך להקיא וחלש יתכן שיש צורך באישפוז עם נוזלים לוריד וטיפול תרופתי בעירוי עד שהוא יתחזק.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו