טיפולי שיניים לחתול וחיפוש רופא!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולי שיניים לחתול וחיפוש רופא!
    רעות
    30/01/2010

    שלום לכולם!
    דייגו שלי עבר טיפול שיניים. מלבד דלקת החניכיים שיש לו (ובעטיה מטופל כעת באנטיביוטיקה), התגלה שמבנה הלסת שלו אינו תקין כאשר הניבים התחתונים שלו נכנסים לחיך ופוצעים אותו, דבר שנאמר שיש לקחת בחשבון שעלול לגרום (אם לא כבר גורם) לו לסבל רב, למעבר חיידקם בין חלל האף והפה ובעיות בהמשך.
    הוטרינר שלי המליץ לקחת אותו לרופא שיניים, תוך שיידע אותי שיש שתי אופציות לטיפול: עקירת הניבים (במקרה הכי קיצוני), או שיוף הניבים וטיפול שורש. שני טיפולים אלו נראים לי מאוד מאוד קשים וטראומטים לחתולי.
    איני יודעת מה רמת הסבל והכאב שהוא חש בימים אלו. יש לציין שהוא אוכל כרגיל גם אוכל רטוב וגם יבש, אינו סובל מהרזייה או מסממני מחלה או חולשה, אינו מרייר או כל סממן אחר שיעיד על מחלה.
    וטרינר נוסף שהתיעצתי איתו אמר שאין סיבה להעביר את דייגו טיפול כה טראומטי אם סממנים הנ"ל אינם מופיעים, ושהכי הרבה יש לשקול שיוף מזערי אם נגרם לו סבל כלשהו.

    שאלותיי הן:
    1. האם מישהו עבר מקרה דומה? מה היה הטיפול?
    2. במידה וישנם כאן וטרינרים: מה המלצתכם (אוכל לשלוח תמונות שצולמו המראות את המנשך).
    3. האם אתם מכירים רופאי שיניים לחתולים (באיזור ת"א והמרכז) שעושים עבודה מסורה ושניתן לסמוך עליהם שיטפלו בקטנצ'יק הכי טוב שאפשר?


    תודה לכולן,
    שיהיה שבוע מצויין ובשורות טובות

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר חני רצקין

    וטרינר מת"א
    31/01/2010

    רופאת שיניים היחידה בארץ.
    אבל כמעט כל וטרינר יודע לעקור ניבים
    במ ידת הצורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו