חתול מבוגר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתול מבוגר
    נטי
    06/02/2010

    החתול הסיאמי שלי בן 18 שנים. לאחרונה שמתי לב כי אחד הניבים שלו מתעקם ואדום אך נראה כי אין שם זיהום. שאלתי וטרינר מה ניתן לעשות בנדון. הוטרינר טען כי מפאת גילו של החתול לא ניתן להרדימו ולבצע ניקוי שיניים ולכן השן בסופו של דבר תיפול ככל הנראה.
    ברצוני לדעת האם יש אלטרנטיבה או דרך שבה ניתן לטפל בשן או לפחות לשמור על השיניים האחרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול מבוגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן - כמובן - לטפל בשיניים

    ד''ר סמדר טל
    06/02/2010

    על ידי ציחצוח עם משחה ומברשת מתאימה. יחד עם זאת חתולים לא תמיד נותנים לבצע פעולה זו ולכן קיימות תמיסות חיטוי שונות שניתן לשים בפה או במי השתיה וכך לתרום להגיינת פה וחניכיים ולמנוע דלקות ועששת.
    לגבי הניב- אם החתול בריא מבחינת לב- ריאות ובדיקות מעבדה- דם ושתן- ולא סובל משום מחלה- ניתן לטשטש ולעקור את השן שעלולה להפריע לו בהמשך. כל זאת בהתייעצות עם הוטרינר שלכם שמכיר את החתול ואת מצבו הבריאותי.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו