יחום לאחר עיקור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחום לאחר עיקור
    יהודית
    09/02/2010

    ראיתי שכבר ניתנה תשובה למקרה כזה , אך פרטי המקרה שלי שונים ורציתי לקבל תשוב יותר מדויקת וספציפית.
    החתולה שלי בת שנה וחצי ועברה עיקור לפני שנה, היא מעולם לא הייתה מיוחמת עד כה.
    הוטרינרית שלי הציעה שמדובר בדלקת ונתנה לי אנטיביוטיקה ליתר ביטחון, עם זאת לי זה נראה לגמריי כמו יחום משום שאין מדובר רק בתגובת הזכרים אליה , אלא גם ברצון שלה לצאת החוצה , יללות מטורפות והיא מתרפקת ומתחככת הרבה יותר מהרגיל. אם באמת נשאר חלק שמייצר אצלה התנהגות של יחום, מדוע זה לא קרה עד כה, זה נראה לי מוזר שחתולה בת שנה וחצי מיוחמת בפעם הראשונה.
    נראה שהיא מתייסרת ומשתגעת ומשגעת גם אותי עם היללות שלה. אני מאוד מודאגת. האם זה אומר שהעיקור לא היה מקצועי?
    האם יש דרך אחרת לטפל בכך מלבד ניתוח? מאוד לא הייתי רוצה שהיא תעבור עוד ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחום לאחר עיקור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייחום לאחר עיקור

    ד''ר סמדר טל
    12/02/2010

    ניתן לדעת די בקלות באם חתולתך מיוחמת -דבר המעיד על השארות שרידי שחלות המייצרים הורמונים לאחר העיקור. ניתן לבצע בדיקה לפרוגסטרון ו/או הורמון אל אייץ' ולדעת זאת בודאות.
    לעיתים לוקח זמן עד אשר רואים ייחום בחתולה אשר עברה עיקור ונשארו שאריות שחלה בבטנה- אפילו שנה ומעלה.
    לא תמיד הבעיה היא בעיקור עצמו- לעיתים קיימים חלקי שחלה באיזורים שונים בבטן- אפילו ליד הקיבה או באיזורים נסתרים בבטן.
    בכל מקרה יש לשלול גם דלקת שתן או דלקת בנרתיק כי אלה עלולים אף הם לגרום לסימנים דומים לייחום. ֿ

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו