אכילת זבל מהרחוב..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת זבל מהרחוב..
    דנית
    05/03/2010

    הכלב שלי נוטה לאכול זבל מהרחוב....זה מתחיל משאריות אוכל של אנשים ומסתיים בפלסטיקים ושקיות,אני הולכת איתו עם רצועה אבל איכשהו תמיד בשנייה שאני לא שמה לב הוא כבר עם משהו בפה

    היום הוא אכל כדור גדול של ניילון נצמד ואני ממש פוחדת מסתימת מעיים..האם לקחת אותו לוטרינר כבר עכשיו? האם יש איזושהיא דרך לגרום לו להקיא או לנסות להוציא לו בכוח?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת זבל מהרחוב..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת זבל

    ד''ר עדי בן ישר
    08/03/2010

    אכילת זבל מסוכנת הן מפני גופים זרים שיכולים להתקע במקומות שונים במערכת העיכול, והן מפני מחלות וטפילים שונים ה"נשאבים" פנימה עם המזון.
    במידה ואת לא מצליחה לשלוט על כלבך, ניתן לקנות האלטי (head halter) שמסייע מאד בשליטה על הכלב, או פשוט ללכת איתו בטיולים עם מחסום פה. לא רק שזוהי לא הרעה בתנאיו של הכלב, במקרים כמו כלבך זוהי הצלה שלו.
    יש סיכוי לחסימת מעיים בעקבות הכדור ניילון שאכל, ולכן רצוי שתשגיחי עליו מקרוב בימים הקרובים. כל מצב של שלשולים, הקאות, אפטיה, או הרעה כלשהי במצבו יכולים להעיד על חסימה, ובמקרה כזה יש להגיע בדחיפות לווטרינר

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו