מוות כתוצאה מאלרגיה לאנטיביוטיקה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוות כתוצאה מאלרגיה לאנטיביוטיקה?
    הילה
    23/03/2010

    שלום,

    כלבתי היתה חולה במשך כמה ימים והקיאה אחרי שאכלה משהו ברחוב. לקחתי אותה לוטרינר ועשינו לה צילום שיצא נקי ופסל את האפשרות שיש עצם תקוע.
    הוטרינר נתן לה אנטיביוטיקה ונתן לי מרשם לתכשיר לביצוע חוקן.
    באותה העת הוא נתן לה גם חיסון נגד תולעת הפארק.
    כשעה אחרי הביקור אצל הרופא, כלבתי נפטרה תוך שהיתה לה בריחת שם או נוזל אחר.

    רציתי לדעת אם מדובר לדעתך בתגובה אלרגית לאנטיביוטיקה או אילו אפשרויות עוד הגיוניות?
    יכול להיות שמדובר ברעל והאנטיביוטיקה ניתנה מאוחר מידי? או אולי הרופא שגה כשנתן בו בזמן חיסון נגד תולעת הפארק?

    אודה לתשובתך,

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוות כתוצאה מאלרגיה לאנטיביוטיקה

    ד''ר תמר נרקיס
    23/03/2010

    שלום הילה,

    הצטערתי מאד לשמוע על מותה של כלבתך.
    מסיפורך קשה להבין מה היה הגורם למותה. מתן של טיפול לתולעת הפארק אינו בעייתי ואפשר ומומלץ לתת אותו, גם אם הכלב חולה.
    לא תארת מה היה אופי המחלה של הכלבה ומה היו הסימפטומים שלה, ולכן קשה להעריך מה גרם למותה.
    בכל מקרה אם הדבר מטריד אותך כדאי לך לשוחח עם הרופא המטפל ולשאול לדעתו.
    פעמים רבות האבל על מותה של חיית מחמד מעלה אצלנו שאלות ותסכולים. מניסיון שלי, שום תשובה ושום הסבר אינו מנחם ואינו עוזר לקבל את המוות.... את זה רק הזמן עושה...

    מצטערת שוב על האובדן.

    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו