פיפי בבית בגיל חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיפי בבית בגיל חצי שנה
    יעל
    28/03/2010

    שלום,
    הכלבה שלי היא גולדנית בת חצי שנה. אנחנו מגדלים אותה מגיל חודש וחצי והקפדנו על עשית הצרכים מחוץ לבית. כל פעם שתפסנו אותה הינו אומרים לה שזה אסור ומורידים אותה, ומהר מאד היא קלטה את הרעיון והיתה "מבקשת מאיתנו" כשהיתה צריכה.
    בחודש האחרון הבנו שאמנם היא לא עושה בבית אבל אנחנו מורידים אותה 5-6 פעמים ביום ולכן התחלנו ללמד אותה בהדרגה להתאפק. בהתחלה הכל הלך כשורה והיא למדה להתאפק ולרדת 3 פעמיים ביום עם מעידות קטנות פה ושם.
    לפני כשבוע עיקרנו אותה והניתוח עבר בהצלחה, אבל מאז היא עושה לנו פיפי לפחות 3 פעמים ביום בבית למרות שאנחנו מוציאים אותה! היא בריגרסיה ענקית...
    האם ייתכן שזו בעיה פיזיולוגית? אנחנו מאד כועסים עליה ומבהירים לה שזה חמור והיא לא נהנת שאנחנו מתעלמים ממנה לכמה שעות אחרי בכוונה, ולפי דעתי מכל החינוך שלנו עד עכשיו היא מודעת לחלוטין שזה אסור לעשות בבית, ובכל זאת היא ממשיכה!
    מה כדאי לעשות? האם זה נורמלי? האם זה קשור לעיקור או כלל לא? האם להגביל לה את כמות המים ביום?
    תודה,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיפי בבית בגיל חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע לא עונים לי?

    יעל
    31/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך לצרכים

    ד''ר עדי בן ישר
    02/04/2010

    לפי פנייתכם, אני מבינה שכבר הצלחתם לחנך את כלבתם לעשיית צרכים מחוץ לבית פעם אחת. יתכן והעיקור גרם לה לרגרסיה מבחינה התנהגותית שכן ביום של העיקור עוד היתה חלשה ולא יצאה להתפנות, ביום שלמחרת אולי עוד היתה מעט מבולבלת, ולאחר מכן שוב השתרשה ההתנהגות השגויה. לכן, עליכם לחזור על החינוך באותה הדרך כבראשונה, ללא עונשים מיותרים או תסכולים על הרגרסיה, עם סבלנות מלאה.
    אין להגביל לה את כמות המים! בע"ח שותים כאשר גופם משדר להם על צמא, כלומר תחילת התייבשות של תאי הגוף (למעט מקרים קיצוניים של שתיה פסיכוגנית, מה שאין המקרה כאן).
    במידה והחינוך מחדש אינו עוזר, יש לגשת אל הווטרינר ולבדוק את הסיבה להתדרדרות

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו