זיהום\ פטריית שמש אצל כלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיהום\ פטריית שמש אצל כלב
    yuki
    31/03/2010

    שלום ,
    לכלב שלי, בן 6, התגלה לפני כחודשיים מן פצע מתקלף על האף. לקחנו אותו לוטרינר שאמר שיכול להיות שזה זיהום שנגרם משהייה ממושכת בשמש ורשם לו את המשחה דרמקומבין. לאחר שבועיים של טיפול המצב השתפר פלאים ולכן הפסקנו את הטיפול, אבל לאט לאט המצב חוזר לקדמותו ואף חמור יותר. האם לחזור לאותה המשחה? אם כן, מתי להפסיק את הטיפול?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהום\ פטריית שמש אצל כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול

    ד''ר עדי בן ישר
    02/04/2010

    טיפול הניתן ע"י רופא מגיע עם הסבר על מינון התרופה הניתנת, מספר הפעמים אותם יש לתת את התרופה, ומשך הזמן בו צריך לתת את התרופה. יש סיבה למינונים אלו ואין להפסיק אף פעם טיפול על דעת עצמכם, גם אם נראה לכם שהמצב השתפר. במקרים של מתן אנטיביוטיקה, כמו במקרה שלכם, הפסקת טיפול באמצע יכולה לגרום לפיתוח חיידקים שעמידים לאנטיביוטיקה אותה נתתם. אני מציעה כי תחזרו לטפל באותה המשחה בה טיפלתם, למשך הזמן המלא עליו המליץ הווטרינר (מההתחלה ולא מעת הפסקת הטיפול). במידה והטיפול אינו עוזר הפעם, כנראה שמדובר בעמידות שפותחה, ולכן יש לגשת לווטרינר ולקבל משחה עם חומרים אנטיביוטיים שונים מאלו בהם השתמשתם

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו